Pauzeren en kijken vanaf begin werkt al een hele tijd helemaal niet meer bij VRT

Al minstens een week of twee is pauzeren of (lopend) programma vanaf het begin kijken bij Één niet meer mogelijk. De functie bestaat wel, maar je krijgt gewoon de lopende verticale streepjes (voor “wachten”) maar als je pauzeert werkt verder gaan niet: de streepjes blijven “eeuwig” staan. Ook bij een programma vanaf het begin willen kijken: weer de streepjes die niet weg gaan.
Daarnaast blijft de Amino nog altijd een tijdje hangen zo ongeveer 3 a 4 minuten vóór het begin van een aantal programma’s. Om 18:03 a 18:04 stopt het altijd (rond 18:08 begint een journaal) en om 18:57 stopt het weer (om 19:00 begint het volgende journaal)…
Hoe kan het toch dat Canal Digitaal deze gewone basis-functionaliteiten maar niet voor elkaar krijgt…???
Bij andere zenders (NPO, Nederlandse commerciële zenders) doen deze problemen zich niet voor, dus het ligt niet aan mijn Amino kastje of netwerk. Het is Canal Digitaal die niet correct de VRT zenders kan doorsturen en laten pauzeren.

1 like

Korte update: er is in de afgelopen maand niets veranderd.
Pauzeren bij VRT werkt nog steeds niet: de “spinning vertical bars” draaien eindeloos rond, tot je van ellende maar op “stop” drukt.
Ongelooflijk dat zo’n issue een hele maand blijft duren zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt…

1 like

Ik heb een like op je bericht achtergelaten.
Ook ik ben op zoek naar de “Status Pagina TV” met de lange lijst van problemen, welke problemen wel zijn bevestigd, of welke problemen niet zijn bevestigd, en welke problemen nog in onderzoek zijn.

Ik heb vandaag even met de web app geprobeerd. Daar werkt het pauzeren wel. Het is dus een probleem met pauzeren van de live stream, met de amino. De amino kan wel op andere zenders pauzeren, maar niet op Één.
Het zou fijn zijn als er een (makkelijk vindbare) pagina zou zijn waarop alle bekende TV problemen staan, zodat je kan zien hoe lang een probleem al bekend is, of er veel mensen last van hebben, of het een amino probleem of een server probleem is, etc., etc. en natuurlijk het allerbelangrijkste: wanneer elk van die problemen eindelijk een keer opgelost gaan worden!

Dit probleem lijkt te zijn opgelost met de nieuwste software.
Zowel het pauzeren als het begin-gemist doen het weer, bij zowel VRT 1 als Canvas.
Hopelijk wordt het bij de volgende update niet opnieuw verknoeid…

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.