Petities - aandacht vanuit de Freedom community

Dit topic is bedoeld voor verwijzingen naar petities die raakvlakken hebben met onze community. Een duidelijke link naar de petitie eventueel voorzien van aanmoedigende tekst of je eigen motivatie kan leden ertoe bewegen voor de petitie te tekenen en mogelijk verder te verspreiden.

Voor de leden die zich betrokken of verbonden voelen met deze initiatieven een makkelijk en centraal punt om de community erop te wijzen dat leden hierop vrijblijvend kunnen intekenen.

Wil je anoniem blijven? Dan kun je natuurlijk gebruik maken van het Sinenomine e-mail adres dat je van Freedom hebt gekregen.

*Let op *
Houd er bij het plaatsten van posts rekening mee dat er een direct verband moet bestaan met de waarden en doelstellingen van Freedom en/of de community en niet strijdig is met de desbetreffende reglementen. Dit is dus geen topic voor persoonlijke of commercieel gerelateerde petities of crowdfunding acties.

Misschien moet dat dan het volgende petitieonderwerp worden. Dat de programma’s van de publieke omroep op een vanuit privacy/security perspectief verantwoorde manier moeten worden aangeboden.

Gerben

Het loopt storm! Ik heb mijn handtekening ook geplaatst.

2 likes

Al die maatregelen hebben in meer of mindere mate bijgedragen aan de oplossing. Het punt is wat mij betreft nu bereikt om het los te laten, met die vreselijke QR-code voorop. Verder moet de nacht en de gehele cultuursector open. Het dedain vanuit Den Haag met klassiekers als “zet maar een DVDtje op” of “oefenen met je bandje” is afgrijselijk.

Ik zou mij prima voor kunnen stellen dat je dit soort berichten niet onder je Moderator account schrijft, als je al nodig vindt ze hier te schrijven.

Inderdaad niet verstandig. Natuurlijk tot op zekere hoogte begrijpelijk want gevoed door afgrijselijke gebeurtenissen in de privé sfeer. Veel sterkte daarmee.

De lockdown maatregelen waren vaak buitenproportioneel en daarnaast op het verkeerde moment. Er is echt veel schade toegebracht en dat zie ik ook. We moeten sowieso af nu van het onzinnige coronatoegangsbewijs en alle maatregelen loslaten

Ik denk persoonlijk dat de hoge vaccinatiegraad de oplossing is om uit de pandemie te komen.

Het is nu zaak een volgende pandemie te voorkomen maar daar hoor ik helaas weinig mensen over.

Hoe kijk jij dan naar DigiD? Ik heb altijd het gevoel gehad dat we dat gewoon hebben laten gebeuren.

Ah kijk, die had ik gemist. Goed te lezen!

Straks zit de gereedschapskist zo vol dat ze hem niet meer kunnen dragen en die dan achter hun aan moeten slepen…

Dromen doen ze! Iedere burger in zijn eigen vakje en als straf dan het klepje van het vakje dicht als die burger een grote mond heeft…ehm van hun recht gebruik willen maken.

In de The Matrix werden mensen eruit gespoeld…het riool in. Staat ons dit ook te wachten als wij nutteloos/lastig zijn geworden voor Het Systeem? Je bent immers een nummer, er zijn genoeg nummers om jou niet te hoeven missen.

Dit jaar is 29,4 miljoen euro extra nodig voor het beheren en doorontwikkelen van de corona-apps van de overheid. Dat stelt minister Ernst Kuipers (Volksgezondheid).

Kuipers schrijft in de memorie van toelichting op de aangepaste begroting van zijn ministerie dat er voor dit jaar meer geld nodig voor de corona-apps. “Er is een aanvullend budget nodig voor de communicatie, doorontwikkeling en het beheer van digitale oplossingen in het kader van corona, zoals de CoronaMelder, de CoronaCheck-app en de CoronaCheck Scanner. Voor 2022 gaat het om 29,4 miljoen euro”, aldus de minister.

veel beter doel…: :spraydot: ?!?

Duidelijk signaal! Mooi resultaat tot nu toe.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.