Providermonitor Consumentenbond

Freedom wil natuurlijk dolgraag meedingen naar de titel 'beste provider’ van de consumentenbond.
Dit kan, iedere maand vraag de consumentenbond zo’n 10.000 consumenten een enquête in te vullen over hun huidige provider. Om meegenomen te kunnen worden als provider in deze providermonitor dient er wel een minimaal aantal panelleden te zijn met internet van Freedom.

Ben je blij met Freedom Internet, dan kan je ons helpen door je aan te melden als panellid bij de providermonitor.

Wat kan je verwachten als panellid providermonitor bij de consumentenbond:

  • De consumentenbond zal je maandelijks een lijst sturen met enkele vragen m.b.t. eventuele problemen en storingen
  • Ieder kwartaal zullen ze je tevredenheid toetsen, welke wordt verwerkt in de providermonitor, waaruit de ‘beste provider’ komt bovendrijven
  • Het invullen van de vragenlijst duurt over het algemeen niet langer dan 6 minuten

Doe je mee?
Wil je meedoen? Meld je dan aan bij het consumentenbond Internetpanel

Je ontvangt een e-mail, waarin je wordt uitgenodigd een profiel aan te maken als panellid. Als je dit hebt gedaan, dan kan je onder Profiel je basis profiel invullen (Er staat wellicht completed, maar deze dient nog aangevuld te worden om mee te doen). Na enkele vragen wordt er gevraagd aan welke continue onderzoeken je wilt meewerken. Kies hier voor ‘Providermonitor’ en rond de vragenlijst af.

Alvast bedankt voor je steun!

Update: Ben je al lid van de consumentenbond, dan kan je niet inloggen je reguliere inlog. Om mee te doen als online panellid is een apart account nodig.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/providermonitor-consumentenbond
5 likes

Ik ben al jaren panellid.

Ik heb hem juist gisteren weer ingevuld met helaas een minpuntje voor TV .

Ik ben al jaren lid van het panel, en jullie hebben al beoordelingen sinds september.

Sinds november panellid. In december nog xs4all beoordeeld, begin januari Freedom.
We hebben geen tv, dus ik heb telefoon, de verbinding en het contact met de klantenservice gewaardeerd.
De verbinding en de telefoon kregen niet de beste cijfers van ons, omdat er in ons huis nogal gevloekt is bij het even wegvallen van verbindingen en een soms krakende telefoon.
Er waren geen onvoldoendes bij overigens.

Nu Freedom op de storingspagina heeft gemeld dat er extra capaciteit is ingezet en e.e.a. wordt gefinetuned, zullen de cijfers volgende maand hopelijk hoger uit kunnen vallen.

1 like

Ja he, aan TV valt nog wel wat te verbeteren. Wat vond jij het belangrijkste minpunt?

Ik heb 2 punten:
Ik kan niet opnemen van Belgie Een en Canvas
Bij terugkijken van opnames regelmatig vastlopers en haperingen.
met veel andere genoemde punten ben ik het niet eens of is een kwestie van wennen.
De eerste ontvanger was echt slecht maar goed opgelost door Freedom.
Echt slechte ontvangers had ik bij Caiway, Solcon en Delta maar daar is de service dan ook heel slecht! Je wordt als klant niet serieus genomen en als lastig ervaren!

Kijk voor telefoon ook eens bij Cheap Connect. Als je weinig belt via een vast toestel dan is prepaid van Cheap Connect een goed alternatief.

Ik heb me ook aangemeld en deze maand voor het eerst ingevuld :+1:

Zo dan, net ook aangemeld :grinning:

Wordt door de consumentenbond ook het moderne internet (aka IPv6) gewogen of alleen het legacy internet?

Het gaat alleen over of je de afgelopen maand problemen hebt ervaren met het internet, tv en telefoon van je provider.

2 likes