Reactietijd helpdesk?

ik zie op dit forum dat de reactietijd van de helpdesk op mailtjes al jaren een probleem is.
Weet iemand wat daarvan de huidige status is?

Heb twee weken geleden een ticket ingelegd over niet werkende Jekyll voor websites. Alleen direct daarop een ticket nummer gekregen, daarna helemaal niets, echt niets.
Dat vind ik niet normaal.

1 like

Klopt, het is niet normaal.
Maar wel de realiteit.

Heb je je spambox al gecheckt? Als het echt zo lang duurt dan is dit wel een probleem, zo lang mag dit gewoon niet duren voor een service gericht bedrijf.

Nou reken maar dat die ‘traagheid’ inmiddels standaard is voor techniek die niet in het directe controle domein van Freedom liggen. Zaken, functiees en diensten, die naast wat vaag zijn omschreven qua werking, ook (helaas) zijn uitbesteed.

Freedom is dan onderhavig gebonden aan de willekeur van haar “partners” - die ze te vriend moet/wil houden - en kan hooguit proberen daarin wat te laten bewegen.

Waar ik mij vooral aan stoor dat er totaal geen reactie meer komt op een ingelegde vraag, je dan zelf moet vaststellen of iets is opgelost of dat het nooit meer iets zal worden.
In dit laatste geval verdwijnen gebruikers in een typisch zwart gat van “opgelost” (dwz gebruiker zoekt elders z’n heil, respondeert niet mee en dus is het ‘ticket’ kennelijk na twee weken vanzelf gesloten). Genoeg zaken hier die wmb bij Freedom liggen en simpelweg niet/nooit meer zijn opgepakt en ik die elders (uit nood geboren, heb) uitbesteed.

Triest :cry: ; en de realiteit van/voor een doorsnee provider.

1 like