Reggefiber naamgeving vanuit Freedom

Ik zie Freedom nog steeds de naam Reggefiber gebruiken en het kan een vorm van ontkenning zijn maar die naam nu toch echt anders:

Reggefiber is KPN Netwerk

Je zocht naar informatie over Reggefiber en daardoor ben je nu op deze pagina. Misschien lijkt het niet zo, maar je bent hier op het juiste adres! Reggefiber is sinds 1 mei 2019 KPN Netwerk. Een nieuwe naam, maar hetzelfde glasvezelnetwerk. Tijd om kennis te maken.
Even voorstellen: wij zijn KPN Netwerk

Reggefiber en KPN Netwerk bundelen de krachten en gaan verder als KPN Netwerk. Aangenaam! Wij zijn een onderdeel binnen KPN dat investeert in de digitale snelweg van Nederland. Nu en in de toekomst. Door heel Nederland leggen we glasvezelnetwerken aan. Onze ambitie? Om tot en met 2021 ruim 1 miljoen huishoudens aan te sluiten op ons open glasvezelnetwerk. Op dit open netwerk kunnen verschillende providers aan jou hun abonnementen aanbieden. Zo kies jij altijd een abonnement en provider die Ă©cht bij je passen.
Reggefiber is KPN Netwerk: is er iets veranderd?

Nu Reggefiber verder gaat als KPN Netwerk vraag je je misschien af: wat verandert er? We snappen dat je daarover meer wilt weten en beantwoorden deze vraag daarom graag voor je. Er veranderen twee dingen:

We heten nu KPN Netwerk
Voor vragen kun je contact op nemen met KPN Netwerk

Dat is alles. Een nieuwe naam, hetzelfde glasvezelnetwerk. Dit is door de Autoriteit Consument en Markt zo bepaald en daar is streng toezicht op. We zijn weliswaar onderdeel van KPN, maar ons netwerk is Ă©n blijft open. Wat ook niet verandert? Onze service en ambitie: we blijven investeren in de : snelweg van Nederland. Zodat het Nederlandse internet wereldwijd toonaangevend is Ă©n blijft.

Bron: Reggefiber is KPN Netwerk | KPN Netwerk

Verbaast het jullie dat ik nu aan soortgelijke opmerkingen denk, zo’n 2 jaar geleden:

En daarna stoppen gewoon services, werkt de HelpDesk meer conform KPN-richtlijnen, enz. Neus nog maar eens even rond op de website xs4allmoetblijven.NL
En neus even rond op dit forum, zoekend naar “XS4ALL stopt met”

De vraag is ook hoe “open” dit glasvezelnetwerk is:
Mag Freedom er voor dezelfde kosten op als KPN ?

1 like

Het begon als KPNQwest
Daarmee ging het helemaal fout.

Toen zijn ze helemaal opnieuw gaan graven, in sommige huizen zitten 2 aansluitingen.
Dat was Glashart en dat werd Reggefiber.

Met Freedom heeft me op het Cambrium netwerk gezet.
Dat niet hetzelfde netwerk is als KPN, maar wel op dezelfde aansluiting.

Ik hoop dat deze info juist is, ik vind het namelijk zelf ook verwarrend.

@anon54082171
Jouw bericht geeft me wel weer het “We Are The Borg” gevoel.

Andere glas netwerken zijn ook open dus wat zij twee jaar schreven is ondertussen…

Als een echt bedrijfvol met “stakeholders” persen zij de laatste druppels eruit, zonder hier gestraft voor te kunnen worden.

Bij stakeholders moet ik altijd aan vampieren denken, maar dan hetgeen wat hen kan overkomen.

Met Reggefiber is doorgaans ook duidelijk wat het voor netwerk (aangelegd en prijsstructuur) het is.

Mijn netwerk heet Reggefiber en verder boeit het mij geen sikkepit niet wat een marketeer daarvan tot eigen etalage-aandeel wil maken. Net zo als ik altijd bij xs4all heb gezetenen niet KPN.

1 like

Het de KPN prijsstructuur die maar door weinigen gelieft is.

Ik meer van, dingen benoemen zoals die zijn, i.p.v. anderen die mij willen laten zeggen waar ik dat anders zie.

Voor mij is het gebruik van Reggefiber historisch gezien juist maar nu is niet meer positieve indruk en dan kun je ook maar meteen de kwade geest hierin noemen.