Samenwerking met Canal Digitaal

Hm : Van bestelling -> installatie komt er het meest nabij. Anders is het “off-topic” de best match.
Maar ik denk dat een telefoontje of mailtje naar de helpdesk een veel beter idee is.

Ja freedom zal zeker op deze forums meelezen, maar het is een neven-kanaal, vooral ingericht om het de helpdesk wat makkelijker te maken om vragen die ook door andere freedom gebruikers kunnen worden opgelost op te lossen.
Voor zaken aangaande je contract moet toch echt direct met de contract partner (ie. freedom.nl) in overleg.

Wat mijn ervaringen betreft: ik ben positief omdat ik vooruitgang zie. Als ik de dienstverlening vergelijk met XS4ALL…
dan is dat een provider die eerst 15 jaar aan de weg timmerde en daarna langzamerhand kreupel gemaakt en omgevallen is.
XS4ALL is niet meer. KPN is een ander bedrijf dan XS4ALL.
KPN heeft het al heel lang niet zo op klanten begrepen, feitelijk zijn die alleen maar lastig, maar ja je moet wel iets verkopen… zelfs al is dat maar een kreupel-net waarbij een deel van de IP internet diensten niet werkt. (Mail uitsluitend via KPN server bv.)…
Er waren een aantal zaken nog niet geregeld die ik wel graag ga zien in de komende tijd… (backup verbinding via 4G/5G?.. leuk; virus-scanner ook leuk en sinds 11/11 beschikbaar, essentieel: alle IP diensten kunnen gebruiken, is al geregeld.)
Toen ik overstapte was telefonie nog niet geregeld, maar dat kan ik ook zelf… dat moet ik wel met >1 nummer, het zal vast op enig moment beter geregeld kunnen worden…, Freedom bestaat 1 jaar en is een goed bruikbare ISP waar nog wel werk aan is.
Als Freedom zich zou ontwikkelen zoals KPN dat doet dan was er over 2 jaar nog niets te zien geweest.

Vaak lijkt buurmans gras groener maar of dat werkelijk zo is?

1 like