❎ Serie opnames zijn gestopt sinds de omschakeling

Ik had een drie-tal serieopnames geprogrammeerd, en nu blijkt dat ze onder serie opnames nog wel zichtbaar zijn, maar niet meer actief.
Dit is simpel op te lossen door de serieopname opnieuw te programmeren. Geen echt probleem dus maar je moet het wel even weten want als je er geen erg in hebt mis je straks afleveringen.

1 like

@DickB

Aangezien er voor het afgelopen weekend een aantal geplande serie-opnames nog waren ingesteld vóór de wisseling van de ontvanger en vanwege jouw constatering was ik benieuwd of de opnames zouden lukken. Ze zijn gelukkig gewoon geregistreerd.

Dan is er bij mij blijkbaar iets anders aan de hand geweest…
Ik merkte dat een opname op de dinsdag avond niet gemaakt was, en dat ook de vervolgopname een week later niet meer zicht baar was. Toen ik opnieuw een serie opname van dat programma maakte stonden er twee dezelfde serieopname, één met de opname van vóór het missende deel, de andere met de opnames van ná het niet opgenomen programma. De missende opname was op de dag van de omschakeling naar de amino.

[Topic verplaatst naar de nieuwe rubriek ‘Melding technische problemen’]

De (serie-)opnames en registratie ervan is opgenomen in het OVERZICHT waar alle suggesties die hier worden gedaan in zullen worden meegenomen.