Snelheid in abbonement aanpassen / upgrade

Ik wil eigenlijk overstappen naar een snellere internetverbinding. Dat zou volgens mij moeten door een verhuizing in te starten met behoud van je adres. Maar ik krijg telkens ‘Er is iets misgegaan. Probeer het opnieuw. [0]’ te zien.

Helpdesk heeft het wat te druk, daarom maar hier gevraagd. De procedure staat ook nergens in de FAQ of hulppagina’s.

Iemand anders dit probleem of nog beter: een oplossing?

Het ligt er een beetje aan wat voor snelheidsverbinding dit is. Als het een wisseling van techniek betreft (van bijvoorbeeld DSL naar glasvezel) dan is dat via een technische verhuizing te doen. Als je dan een foutmelding krijgt, dan zou ik je adviseren om hier een mailtje over te sturen.

Mocht het gaan om een snelheidsverhoging op een al bestaande glasvezelverbinding, dan zou ik een mailtje sturen (of wanneer het haast heeft bellen). Dan kunnen we dat op de helpdesk voor je aanpasssen.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.