Status uitrol via T-Mobile netwerk

Enige tijd geleden is er gestart met de uitrol via het T-Mobile netwerk. Hoe gaat hier mee, zo ver ik weet zijn er nu 2 regio’s waar een freedom.nl aansluiting via het T-Mobile netwerk mogelijk is. Ik heb inmiddels gigabit netwerk van T-Mobile thuis maar kan nog geen dit nog niet omzetten naar freedom.nl. Is er iets te zeggen wanneer overige T-Mobile locaties worden vrij gegeven?

Met vriendelijke groeten

3 likes

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik zat op ODF netwerk van t-mobile (Veenendaal) en overgestapt op naar Freedom en ga nu dus via WBA.

Van wat ik begrijp levert Freedom ook via T-Mobile ODF en dus zou Veenendaal (op termijn) ook in aanmerking moeten komen voor de betere prijzen.

1 like

Enige update omtrent dit topic? Vind het erg stil blijven. Ik zou graag met mijn T-Mobile (ODF) willen overstappen.

Zelfde hier! Gelukkig kan KPN tegenwoordig ook 1000/1000 leveren, dus dat is al opgelost. Maar het prijsverschil (€49? tegen €84) blijft natuurlijk nog een grote.

1 like

Schopje.

Ik ben ook benieuwd of er hier (Ridderkerk, Slikkerveer) binnenkort (Q3/Q4?) Freedom via glas te leveren is. Ik loop nu te vaak tegen de beperkingen van de DSL-aansluiting aan.
Kabels liggen inmiddels in de grond, nog niet naar binnen en ik word door T-Mobile bestookt met brieven.
De laatste bevat een tijdlijn en ik zou vanaf eind mei 2022 aangesloten kunnen zijn.

Er is ook een FAQ waar de volgende vraag in staat:
Kan ik alleen kiezen voor Glasvezel van T-Mobile?
Op dit moment wel. In de toekomst komen er ook andere aanbieders op het netwerk.

Mijn vragen zijn:
-Hoe lang zal het ongeveer duren voordat Freedom kan leveren?
-Is het wijs om tijdelijk een T-Mobile abo af te sluiten? (en tijdelijk een dubbel abo te hebben)

@anon97139585 TNX!

Dus als ik het goed begrijp, kan ik het beste ergens in Q3 bij Freedom glasvezel aanvragen?

Wij stellen deze vragen aan :spraydot: Freedom,

maar de uiteindelijke opleverdatum blijkt door de glasvezelaar vaak te worden tegengehouden om meer “eigen klanten” te kweken.

Snuffel maar eens op :

1 like

Dan ga ik denk ik voor de strategie die @Anton in dat topic opperde:

“Gewoon Freedom over koper blijven gebruiken en T-mobile direct na het aansluiten weer opzeggen.”

(kan met mijn telefoon geen UBB-code invoeren)