Mijn TV kijk sessie begint steeds met deze melding .
Het kastje lijkt een soort wizard te starten die een nieuwe app wil installeren, maar dat gebeurt niet.
Hoe krijg ik deze melding weg, weet iemand dat?
Mijn TV kijk sessie begint steeds met deze melding .
Het kastje lijkt een soort wizard te starten die een nieuwe app wil installeren, maar dat gebeurt niet.
Hoe krijg ik deze melding weg, weet iemand dat?
Je zult ws moeten overstappen.
Canal Digital = Canal+ (geworden) met daarbij een Video On Demand (streamingdienst) optie om je wezenloos te kijken.
Dat lijkt mij ook, maar hoe krijg ik die amino zo ver?
Ik kan het helemaal mis hebben* maar ik heb niet het idee dat je hier naar een App op een Smart TV of een mediaplayer zit te kijken. Ik herken het in elk geval niet als iets van de Amino. Die worden geregeld vanaf afstand geüpdatet.
*Dit is geen netwerkprobleem, ik begeef me buiten mijn comfortzone.
Dit is de amino, bezorgd en aangesloten zo’n 4 weken geleden. Misschien is 'ie nog niet geupdate, ik zal de helpdesk eens bellen.
Omdat het zo kort geleden is, dacht ik dat alles wel up to date zou zijn.
Dit probleem kwam door een update van de Amino. Zover wij hebben kunnen testen is het probleem opgelost als je de Amino opnieuw opstart (dus even van het stroom haalt).
Dan haalt de Amino de laatste updates op en daar zit een fix in, waardoor je deze melding niet meer tegen zou moeten komen.
dank je! Probleem opgelost.
Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.