Steun het HomeComputerMuseum

Hallo allemaal,

Het HomeComputerMuseum van Bart van den Akker verkeert in zwaar weer door de coronacrisis.
Dit unieke museum waar talloze bekende en minder bekende oude computers te vinden moet behouden blijven. Bart gaf onlangs nog een interview op tweakers.net zie hieronder:
HomeComputerMuseum van tweaker vraagt om steun - Computer - .Geeks - Tweakers

Het HomeComputerMuseum is veel meer dan alleen een museum. Het is een stichting die ook mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een plek biedt voor dagbesteding of re-integratietrajecten. Zo werken er nu ruim veertig mensen in het museum

Ik heb al mijn favoriete eerste computer die ik bezat (vic-20) geadopteerd, ik hoop dat meer Freedommers mijn voorbeeld volgen!

En misschien kan Freedom als bedrijf nog een bijdrage doen, ook die mogelijkheid biedt Bart.

Groeten,
Marco

4 likes

+1 Ik woon er niet in de buurt dus een bezoek is er nog niet van gekomen maar ik ben zeker geneigd een jaarkaart te kopen alleen al ter ondersteuning.
Ik zou het zeker ook toejuichen als Freedom hier iets in zou kunnen betekenen. Lijkt me een win-win voor beiden, ook qua exposure. Ook wel een leuke plek voor een ledendag zou ik denken. :slight_smile:

1 like