Stichting Appeltaart / Ledendag

Laatste dag van het jaar, en dan begin je zaken af te ronden.
Ik zit al 2 dagen te zoeken in mijn mailbox & spam-box, maar ik heb niets kunnen vinden.
De laatste informatieve mail was Nieuwsbrief 69 - zeer interessant zoals altijd, met natuurlijk de viering van 5 jaar Freedom Internet. Gefeliciteerd natuurlijk allemaal (en ook met mijzelf sinds deelnemer vanaf dag 0).

In 2022 en 2023 hadden we aan het einde van het jaar een zogenaamde “Jaarlijkse Ledendag”. Dit organiseren kost natuurlijk veel tijd en wellicht is er (nog) niet veel te melden, maar heb ik op dit gebied wellicht iets gemist? Wordt het bijvoorbeeld een 18-maandse-ledendag?

Daarnaast was er ook altijd een jaarverslag voor Certificaathouders, met daarin de adviezen van Stichting Appeltaart. Dat zou dan over het jaar 2023 moeten gaan. Maar ook die mail heb ik niet kunnen vinden, mis ik iets? Al “googelend” op het internet vind ik wel dat er recent iets op gebied van “cijfers” is gepubliceerd over 2023, een vooruitblik voor 2024 en een verwachting voor 2025, en dat lijkt positief nieuws te zijn. Maar, ik ben certificaathouder van het eerste uur, waarom hoor ik niets?

6 likes

Goed dat je dit aangeeft! De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat het er dit jaar simpelweg bij ingeschoten is.

In het vierde kwartaal hebben we een directiewissel gehad, en sindsdien probeer ik me zo snel mogelijk in te werken in de cultuur, de gebruiken en hoe we onze klanten het beste kunnen bedienen. Maar eerlijk is eerlijk: er waren na mijn aantreden een aantal urgente projecten die voorrang moesten krijgen.

Voor dit jaar staan een volgende ledendag, het eenvoudig verhandelbaar maken van certificaten, én het sturen van jaarverslagen gelukkig weer hoog op de agenda. Dank voor je geduld en betrokkenheid – dat waarderen we enorm!

7 likes

Begrijp ik helemaal. Dank Randal voor de “ping”.
En natuurlijk heel veel success in je nieuwe rol.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.