Storing begin-gemist en terugkijken Nat Geo Wild

Vandaag werkt terugkijken van Nat Geo Wild niet en begin-gemist doet gewoon niets: je blijft live kijken in plaats van vanaf het begin.
Met (tenminste sommige) andere zenders werkt het wel.
Het terugkijken van programma’s van verschillende dagen geleden werkt ook niet, dus de storing is wellicht al en hele tijd gaande. Wordt er bij CD dan niets in de gaten gehouden of alles wel werkt?
Is er iemand bij wie het wel werkt?

Ook hier sinds een ruime week op geen enkele zender meer de optie ‘begin gemist.’ Bij het selecteren van een programma staat er alleen nog maar een grote rode knop met het woord “bekijken” er in. Als je deze aanklikt start het programma vanaf waar het bezig is. Bij het begin beginnen is ineens niet meer mogelijk.

Het is weer de zoveelste verandering aan het user-interface.
Programma afspelen, dan pijltje naar beneden voor opties, dan naar begin gemist…
Waarom ze het interface steeds weer veranderen naar een nieuwe versie die anders is maar niet beter (en vaak slechter) dat is mij een raadsel…
Kennelijk heeft niemand bij CD bij mij (of iemand anders) een college over mens-machine interactie gevolgd…

Ik heb het geprobeerd met bekijken dan pijl naar beneden voor de opties. Maar het lukt niet naar het begin van het programma te gaan. Ik word hier zo moedeloos van. Ik had het programma ook opgenomen. Maar ook nog niet beschikbaar om te bekijken.

Nee, bij mij werkt dit op dit moment ook niet. Maar wat wel werkt is het programma aanzetten en dan meteen achteruitspoelen tot je weer aan het begin bent. Heel vreemd dat de knop om naar het begin te gaan niet werkt maar het terugspoelen wel…

Gisteravond toch weer de discussie om weer met alles terug te gaan naar KPN. Het komt denk ik nooit goed met TV van CD

Hier is TV van Freedom er af, en NLZiet er bij. Werkt voor de TV-consument hier probleemloos. En je kunt het vrij gemakkelijk proberen, wat met een overgang naar KPN toch minder het geval is.

NLziet nemen is natuurlijk een andere manier om van problemen met Nat Geo Wild af te komen… want die zender is daar helemaal niet beschikbaar. (En gewoon Nat Geo ook niet.)
Laat dat nu toevallig zenders zijn die vooral in de zomerse komkommertijd bij ons vaak op staan…

Omdat mijn vrouw slechthorend heeft ze ondertiteling nodig. Dat heeft NZLziet en al dat soort apps niet bij live uitzendingen.