Storing Canal digitaal app

(Ticket#92203957)
Helaas is er iets meer aan de hand dan alleen een storing met de TV-ontvanger van Canal Digitaal. 17 mei 2023 13.37: TV-ontvanger van Canal Digitaal | Freedom

Sinds 20:45 18-05-2023 blijft de melding “(C002) Geen zenderlijst beschikbaar: Controleer je internetverbinding en bekabeling” bovenop elk scherm staan op onze Smart TV met Canal digitaal app. Niets helpt om deze hinderlijke melding weg te krijgen. Ook TV uit/aan niet.

Uiteraard is de melding onzin, we ontvangen gewoon TV signaal en de zenderlijst in de gids.

Maar hoe komen we hier nu weer vanaf?

Met vriendelijke groet,

Theo Engelman

Kan zijn, dat er iets in de kreukels ligt door oude data en een update.
Ik zou de app even verwijderen en dan via de browser deze uit de gekoppelde apparaten lijst halen.
Dan de app weer installeren.

Het kan ook zijn, dat er te veel apparaten in die lijst staan.
Oude moet je wel even opruimen.

Als het dan nog mis is.
Zo duidelijk mogelijk omschrijven en dan melden aan de helpdesk.