Heb je toevallig ook gekeken bij de glasboer zelf (KPN, Delta, … )?
Edit: Het was KPN.
Eerlijk gezegd vind ik 5 en een half uur geen internet best wel een serieus probleem - ik heb soms nachtdiensten die zwaar leunen op beschikbaarheid, en tethering met je 4G/5G binnenshuis is ook niet bepaald perfect.
Op allestoringen dus wel een flinke piek op precies hetzelfde tijdstip, wat mij deed vermoeden dat het probleem inderdaad upstream bij KPN lag, en niet bij Freedom.
Ja eens, vandaar mijn vriendelijke verzoek aan Freedom om wat informatie over deze storing. Op de Freedom storingenpagina ook nog steeds geen melding.
Overigens is mijn verbinding verder geweldig stabiel.
Als het alleen om overzicht behouden gaat, is het dan wellicht een idee om een algemene service status pagina te doen ipv posts?
Met groene (ok), blauwe (aankondiging) en rode (storing) bolletjes om de status per onderdeel/partner weer te geven. Als er iets aan de hand is dan ga je als klant gewoon even naar status.freedom.nl om te zien wat er speelt, eta, enz. Probleem opgelost bolletje weer op groen en na een aantal dagen verdwijnt de incident history om de boel leesbaar te houden.