Subnet aanvraag freedom

Hallo Allen,

Zijn er hier mensen die hun ervaring kunnen delen met de aanvraag van een subnet?

Vorige week woensdag heb ik via de officiële weg een subnet aanvraag gedaan. Maar tot op heden nog steeds geen reactie behalve dat ze mijn aanvraag hebben ontvangen.

Mailen naar de helpdesk heb ik maar opgegeven, daar krijg ik toch geen reactie op. Bij bellen kunnen ze mij ook niet vertellen wat de status is En hoe lang het nog kan duren.

Hoe lang hebben jullie moeten wachten totdat je subnet aan je is toegewezen? Ik zit nu namelijk te twijfelen of ik anders moet overstappen naar extraip.

Ik heb de aanvraag gedaan toen de subnetten net beschikbaar kwamen, tussen de automatische reply van de helpdesk en de toekenning van de adressen heeft net geen 3 uur gezeten.
Je hebt wel te maken met drukte in de helpdesk, en dat is de laatste tijd wel veranderd. Als je alle benodigde gegevens in je aanvraag vermeld hebt zou het denk ik vlot moeten gaan zodra ze aan je ticket toe komen. Een tijdje terug heb ik ook contact gehad met de helpdesk vanwege een ander probleem, daar heb ik ruim 5 weken op een reactie moeten wachten.

De helpdeskers werken zich de blubbers maar helaas is nog niemand aan je ticket toegekomen. Dat is heel vervelend. Zodra we kunnen nemen we meer helpdeskers aan.

1 like

Misschien een manier bedenken om de status van je ticket in te zien. Je bent nu compleet blind en wekt bij mij alleen maar de indruk dat er geen transparantie is.

Maar ik snap hem, het is druk en wellicht onderbezet.

Succes