Superheld(desker) gezocht!

Onlangs lieten we jullie weten dat we een aantal tickethons organiseerden; een tijdelijke oplossing om in korte tijd met het hele team veel tickets te behandelen. Het gaat namelijk goed met Freedom en we groeien hard. Maar dat betekent ook meer vragen en mails, die allemaal opgepakt moeten worden door onze helddeskers.

Deze tijdelijke oplossing heeft ervoor gezorgd dat we een flinke deuk in de ticketbox konden slaan. Maar er zijn ook structurele oplossingen nodig. Hier zijn we dan ook hard mee aan de slag gegaan. Een van die oplossingen is extra versterking en daarom zoeken we nu een supportmedewerker voor de afdeling helpdesk. 

Ben je of ken je ons nieuwe teamlid?
Ben je (of ken je) iemand die als eerste de telefoon oppakt of in de pen klimt, wanneer een kennis vraagt om hulp? Duik jij vervolgens het internet op, om te zoeken naar het juiste antwoord op de gestelde vraag? Of loop je even langs je buren, om te checken of zij je verder kunnen helpen? Super! Je klinkt als iemand die behulpzaam is en van aanpakken houdt, lees snel verder of deel de vacature: https://freedom.nl/vacature/supportmedewerker-helpdesk-m-v-o


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/superheld-desker-gezocht
3 likes

Goed om te horen dat jullie extra mankracht gaan inzetten :+1:

Een week (and counting) wachten op reactie is best lang. Eenmaal contact ben ik tot zover heel deskundig en vriendelijk geholpen.

Zijn de gemiddelde tickets eenvoudig op te lossen en is het dus een kwestie van “handjes”? Of is er vaak onderzoek benodigd?

:spraydot: Freedom vraagt daarbij wel om onze handjes en inzet.

De vragen zullen vast heel divers zijn, dus of

zijn, dat zal waarschijnlijk niet zómaar te zeggen zijn.

@Freedom ( @FreedomBot ) :
Vertel bij deze oproep ook
of dat de extra SuperHeld(esker)s aan kunnen geven welke onderwerpen en welk niveau deze hero wil behandelen.
( ik weet niet of dat voor @Freedom snel te selecteren is, zonder extra werk natuurlijk )

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.