Terugsturen modem

Ik ben verhuisd en omdat hier in Amersfoort glasvezel is heb ik een nieuw modem gekregen. De oude moet ik terugsturen. Krijg je daar nog een retourdoos met verzendgegevens voor. Dat zei de monteur een maand geleden in ieder geval. Zo niet, waar moet ik hem heen sturen?

Ik heb mijn modem van Xs4all niet teruggezonden en ook niet de 99 euro boete bedrag moeten betalen.

Zolang je geen retour doos krijgt met de bij behorende brief met het boete bedrag erin zou ik het oude modem in de originele doos doen, tenminste als je die nog hebt en in de kast leggen.

@Wilhelmus ,
Welkom in de Freedom-Community !
Een soortgelijke kwestie kwam eerder op dit forum aan de orde.

Lees ook eens de overwegingen in het item

https://Community.Freedom.NL/t/modem-xs4all-houden/1773/7

Is @Wilhelmus wel van xs4all verhuist of was hij al Freedom klant?

Voor mijn mening over het teruggeven van andermans goederen maakt het niet uit van wie je dat spul hebt geleend.

Wat van een ander is, dat is van die ander; ook als de ander vergeet een doos te sturen. Je kunt ook zèlf een belletje plegen en kijken waar het heen moet worden gestuurd.

Even voor de duidelijkheid. Het gaat om een modem van Freedom. De helpdesk heeft het druk dus ik dacht ik probeer het zo.

OK dan is dit de pagina met informatie daarover: https://freedom.nl/helpdesk/verhuizen-woning-of-soort-abonnement

Kies je voor een nieuw modem, zorg dan dat je je oude modem terugstuurt, zodra je abonnement op je oude adres af is gelopen

Maar een adres staat er niet bij of is te achterhalen en ik neem dan aan naar het hoofdadres van Freedom tenzij Freedom aangeeft dat het naar een ander adres moet of dat zij een terugzend doos zenden met een retourlabel.

Klopt, het heeft wel invloed op het retour adres.

BNS Data Logistics
Retouren
Antwoordnummer 42
4100 VP Vianen

Bovenstaande heb ik een paar keer gebruikt als Freedom retour adres.

… voor Freedom-modem ?

Xs4all gebruikt een antwoordadres in Alphen ad Rijn.

Ja klopt. Heb ik ook gebruikt toen ik mijn Fritzbox om moest ruilen.

Bezorgadres

HAGENWEG 9-D 4131 LX VIANEN UT

BNS Data Logistics

Oorspronkelijk bezorgadres Antwoordnummer 42 4100 VP CULEMBORG

Ja voor Freedom.
Plaatsnaam wil nog wel eens Culemborg worden.
Dat is een kronkel bij postnl, de postcode heeft 2 plaatsnamen.