Sinds vandaag werkt oea manier mijn standaard adresboek toegang vanuit Thunderbird niet meer. Het adresboek is wel zichtbaar in webmail.
link: https://caldav.soverin.net/addressbooks/accountnaam@freedom.nl/default/
Inloggen met mijn wachtwoord daarop vertelt:
<d:error>
<s:exception>Sabre\DAV\Exception\NotFound</s:exception>
<s:message>
Addressbook with name 'accountnaam@freedom.nl' could not be found
</s:message>
</d:error>
Kennelijk is mijn userid ergens verdwenen, terwijl dit centrale adresboek tot gisteren wel prima werkte.
Heeft iemand dit ook, een tip of verklaring ?
(buiten helpdesk “keep me & them busy” scripts aflopen met uitkomst dat het formeel niet gesupporteerd is) ?
NB: in het verleden gebeurde dit wel eens vaker en “volstond” de werkende toegang weggooien en alles opnieuw instellen, dat nu niet meer lijkt te werken. Elders, o.a. bij goodcloud, werkt een ander adresboek wel goed.
Thx