Thunderbird Adresboek doet het niet meer

Sinds vandaag werkt oea manier mijn standaard adresboek toegang vanuit Thunderbird niet meer. Het adresboek is wel zichtbaar in webmail.
link: https://caldav.soverin.net/addressbooks/accountnaam@freedom.nl/default/

Inloggen met mijn wachtwoord daarop vertelt:

<d:error>
<s:exception>Sabre\DAV\Exception\NotFound</s:exception>
<s:message>
Addressbook with name 'accountnaam@freedom.nl' could not be found
</s:message>
</d:error>

Kennelijk is mijn userid ergens verdwenen, terwijl dit centrale adresboek tot gisteren wel prima werkte.
Heeft iemand dit ook, een tip of verklaring ?
(buiten helpdesk “keep me & them busy” scripts aflopen met uitkomst dat het formeel niet gesupporteerd is) ?

NB: in het verleden gebeurde dit wel eens vaker en “volstond” de werkende toegang weggooien en alles opnieuw instellen, dat nu niet meer lijkt te werken. Elders, o.a. bij goodcloud, werkt een ander adresboek wel goed.

Thx

Lang verhaal kort omdat dingen vaker en eerder stuk liepen, heb ik nu mijn benodigde adresboeken naar elders overgezet. #slotje.

Ook omdat ik niet langer tijd wil gaan steken in zoeken naar oplossingen en dan maar moet afwachten wat iemand waar dan ook - voor mij - gaat bedenken wat zg beter zou zijn.
Het blijft jammer dat ik bij Freedom als onderdeel van mail geen gedeelde adresboeken en agenda’s kan toepassen noch kan vertrouwen op een werkende beschikbaarheid. Was al eerder teleurgesteld dat de webfunctie is verdwenen die ik gebruikte om o.a. documenten te delen.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.