Toevoegen uitzonderingen spamfilter werkt niet (meer)

Krijg regelmatig emails die in mijn spam folder terecht komen. Om dat te voorkomen kun je email adressen toevoegen aan een lijst genaamd “nooit als SPAM markeren”
Daar staan nu twee regels in, die ik eerder (enkele maanden geleden) heb toegevoegd, maar als ik een extra entry wil toevoegen lukt dat niet. Nadat ik op “opslaan” heb gedrukt verdwijnt de toegevoegde entry en blijven alleen de twee bestaande ‘filters’ staan. Wat gaat hier niet goed?

Heb ik inderdaad netzo, heb hiervoor een mail gestuurd naar de helpdesk op 31-8, helaas nog geen reactie op gehad :cry:

In de tussentijd heb ik de spam score maar verhoogd, dan mis ik iig geen belangrijke mails meer.

Heb zojuist dit even bij de helpdesk weer aangekaart.

1 like

Ik heb hetzelfde probleem met deze lijst en had dit ook al aangekaart bij helpdesk op 9 sept 0:37. Deze lijst heeft wel meer problemen. Ik had hem geleegd en een nieuw aantal email adressen er in gezet en opgeslagen en de nieuwe lijst stond er nog. Toen uitgelogd en ingelogd en toen stond mijn oude lijst er weer! En misschien gerelateerd daaraan, op 3 sept gemeld dat ik email in mijn spambox vond, hoewel de verzenders in deze “nooit als SPAM markeren” lijst stonden.

Zelfde probleem hier

sinds gisteren viel mij ook op dat ik weer mail in SPAM folder kreeg dat eerder wel goed werd herkend als ‘niet spam’.

af en toe probeer ik dit weer en het valt mij nu op dat er na het “opslaan” groene berichtjes moeten verschijnen met zoiets als “gebruiker opgeslagen”. Nu gebeurt dat sporadisch, maar meestal niet meer hetgeen er op duidt dat er inderdaad niets is opgeslagen. Tijdens het “opslaan” komt er ook links onderaan een klein schermpje met zoiets als “assets soverin”, dus het probleem kan ook bij soverin liggen.

heb net geprobeerd en zowaar, de extra entry is opgeslagen. Nu dus wachten op een email die weer onterecht in de spam folder aankomt.