Toevoegen van 'activity summary'/'activiteitensamenvatting' aan Freedom Community Discourse

Ik las in deze post onder ‘Vernieuwingen Community’ dat er inmiddels aardig wat leden op dit forum zitten, maar dat het nog wat beter bezocht mag worden. Volgens mij is de beste oplossing om de ‘activity summary’/‘activiteitensamenvatting’-functionaliteit van Discourse aan te zetten. Dit maakt het mogelijk dat leden volautomatisch periodiek (bv. dagelijks of wekelijks) een email krijgen met een selectie van nieuwe topics en posts op dit forum. Ik zit op veel Discourse forums, en voor mij zorgt zo’n wekelijks overzichtsmailtje ervoor dat ik betrokken blijf bij die forums.

Om een of andere reden staat deze functionaliteit uit op dit forum. Normaal moet er in je instellingen onder Voorkeuren > E-mails een kopje staan met ‘Activiteitensamenvatting’, waar je dit kan aanzetten en configuren, maar dit kopje ontbreekt dus op dit forum. Meer info:

Als de activiteitensamenvatting is toegevoegd zou ik aanraden om het automatisch aan te zetten voor alle nieuwe en huidige gebruikers (volgens mij is dat bij veel andere forums ook zo), of iig duidelijk communiceren hoe leden dit kunnen aanzetten.