Tweak moet blijven?

Vandaag werden we verrast door het nieuws dat Tweak stopt als internetprovider. Wederom wordt een kleine provider opgeslokt door een grote provider, in dit geval: Odido (voorheen T-Mobile). Wij vinden het erg jammer dat deze sympathieke bevriende provider gaat verdwijnen. Tweak is voor ons erg belangrijk, zo heeft ze er mede voor gezorgd dat Freedom kon starten op het moment dat KPN de stekker uit XS4ALL trok.

Cadeautje om pijn te verzachten voor Tweak-klant

Omdat we Tweak een warm hart toedragen bieden we de Tweak-klant een speciale korting. Stap over op Freedom en ontvang 100 euro korting op je internetabonnement. Hoe maak je gebruik van deze korting? Stap over naar Freedom en geef tijdens je bestelling bij het kiezen van de overstapservice aan dat je huidige provider Tweak is. Je ontvangt dan de eerste 4 maanden 25 euro korting op je abonnement. Let op: de korting is pas zichtbaar in stap 6 van je bestelling. De actie loopt van 10 oktober t/m 31 december 2023. 

Netwerk Cambrium verdwijnt, wat gebeurt er met die verbindingen?

Net als internetprovider Tweak verdwijnt ook het netwerk Cambrium. Freedom levert een aantal internetverbindingen over dit netwerk. Freedom is hard bezig met een oplossing voor deze klanten. We brengen zo spoedig mogelijk de desbetreffende klanten op de hoogte per mail, zodra hier meer over bekend is. 


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/tweak-moet-blijven
2 likes

Tja, te verwachten. Weer knarsentandend afwachten of -en in welke mate connecties daar last van gaan krijgen en er “niets” zal veranderen.

Leuke actie en ik denk dat Freedom sowieso wel zal profiteren van het stoppen van Tweak. Wel een beetje jammer voor klanten die al enige tijd geleden zijn overgestapt toen bekend is geworden dat T-Mobile Tweak overnam. Ik wilde juist niet bij zo’n grote onpersoonlijke partij klant zijn en besloot dus direct naar Freedom over te stappen. Had ik gewacht, had ik nu € 100,- korting gehad. Dat is wel een beetje zuur…

Mijn vraag is of Odido ook Freedom op hun netwerk wil hebben?

Elke maand lijnhuur vangen en er eigenlijk zelf niks voor hoeven doen?

Wholesale van de glasverbinding is gewoon een business model voor Odido, een waar ze makkelijk geld mee verdienen.

1 like

Jammer dat ik toch niet eerder dit jaar ben overgestapt van Freedom naar Tweak, dan had ik nu weer terug kunnen gaan en ook nog eens 100 Euro korting gekregen. :wink:

Hopelijk kan Freedom mijn huidige verbinding via Cambrium snel naar hun eigen netwerk overzetten zodat ik weer T-Mobile vrij ben.

Yep, het bekende verleiden van nieuwkomers en verlijden van zittenblijvers.

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.