Sinds vanmorgen is mijn internet en VoIP gemigreerd van XS4ALL / KPN naar Freedom.
Dat ging vlekkeloos. Op de telefoon na…
In eerste instantie wilde de VoIP niet registreren. Ik was te ongeduldig, denk ik. Na een halfuurtje kon ik wel naar buiten bellen. Maar inkomende oproepen werkt niet. Een lieftallige stem zegt dat dit nummer niet in gebruik is…
Nu is het zo dat in de bevestigingsmail een verkeerd nummer stond vermeld: er stond ergens een 8 ipv een 0. Na wat mail wisselingen zou dit opgelost worden. Daar ik wel naar buiten kan bellen met het juiste nummer, neem ik aan dat dat opgelost is. Maar ik kan nog steeds niet naar buiten bellen.
Ik heb de settings in een virtuele VoIP (MicroSIP) gezet en krijg exact hetzelfde resultaat.
Waarom niet de helpdesk bellen? Nou, dat probeer ik al de halve dag, maar er wordt niet opgenomen. En op mijn mails met ticket nummer wordt ook niet meer gereageerd.
blijkbaar een chronisch tekort aan helpdesk mederwerkers?
Iemand die weet wat er fout gaat? De vaste lijn is voor ons op dit moment heel belangrijk…
Rob