Uitzending gemist terugkijken van BBC First lukt niet

Sinds afgelopen maandag (26-04-2021) zou het mogelijk moeten zijn om uitzendingen van BBC First terug te kijken.
Helaas lukt me dat niet met aflevering 3 van All Creatures great and small.
Zowel terugkijken via de Amino als via de livetv web app lukt niet.
Op de pc blijft het scherm hangen op de eerste seconde.
Op de Amino krijg ik de melding dat de uitzending wordt voorbereid, een paar minuten later gevolgd door een onbegrijpelijke foutmelding.
Nu wordt deze aflevering in dezelfde week een aantal maal herhaald maar alle mogelijkheden geven hetzelfde resultaat.
Iemand enig idee?

Sterker nog: dit zou al vanaf half februari moeten zijn.

Uit nieuwsbrief 24:

Zojuist voor de zekerheid in de app en op TV gekeken, maar helaas.

Kan iemand aangeven wanneer dit daadwerkelijk ingaat?

Ik denk dat de functionaliteit an sich nu wel beschikbaar is maar technisch nu niet goed werkt.
De knop is er tenminste maar als ik die gebruik krijg ik een foutmelding.

@JBaat Ik heb 1 ander voorbeeld waarbij dit ook fout gaat. Alleen kan ik dit op mijn eigen verbinding niet reproduceren. Je zou namelijk wel de uitzending moeten kunnen terug kijken. Dat heb ik bijvoorbeeld net ook gedaan voor All Creatures.

Ik ga even bij Canal Digitaal een ticket aanmaken om na te gaan of er mogelijk iets bij hun in het netwerk niet lekker gaat voor deze afleveringen.

Wat ik je voor nu zou kunnen vragen is om eens via een 4G verbinding te testen of je daar wel op terug zou kunnen kijken en kijken via de console in de browser (F12-knop) wanneer je op je eigen verbinding zit of je rare foutmeldingen voorbij ziet komen. Die mag je dan in PM even met me delen.

Ik heb een dergelijk probleem met enkele opnames rond 1 maart die niet willen afspelen. Na “opename wordt gezocht”… zijn de zoekenden de weg kwijt en geeft het kastje het op.

Idem hier. Geen enkele BBC First HD of BBC Entertainment uitzending zowel op lange termijn als de bv de voorlaatste laat zich terugkijken. Terwijl er wel terugkijk ronde pijltjes bij het programma staan. Amino geeft aan dat het afspelen voorbereid wordt, maar na een 30sec of zo komt of met een S151 foutmelding of S904 dat de aflevering niet afgespeeld kan worden. Jammer…

Als side note: mijn algemene gebruikers vriendelijkheid indruk van de Amino software is bepaald niet positief. De XS4all / KPN TV bediening was vele malen intuïtiever en gebruikers vriendelijker. Wellicht dat Canal Digital t.b.v. hun product verbetering daar nog eens op gewezen kan worden.

Ik kan geen uitzendingen Terugkijken bij BBC first of BBC entertainment.
Het knopje zit . Maar als je die indrukt bij het programma laden en krijg je de melding het programma wordt geladen. Het programma wordt niet getoond.

Ik zie nu dat het topic over BBC-frist en de weigerachtige TV-gemist functie, waar ik op een andere plek over schreef een maand geleden al is gemeld. Er is zelfs een ticket aangemaakt voor Canal digitaal, kennelijk zonder resultaat.
Het vreemde is dat die functie recent is aangemaakt voor de Belgische zenders en er daar geen problemen bij zijn.

Als het goed is zou dit op dit moment niet meer moeten spelen. Zover mij nu bekend kan je bij BBC first nu tv gemist gebruiken.

Had te maken met routes en IP-adressen die gebruikt werden (even versimpeld uitgelegd).

Dit topic is na 22 uur automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.