Uitzending gemist terugkijken van BBC First lukt nu weer niet

Op 28 juni werd in een zelfde soort topic gezegd dat het nu wel mogelijk moet zijn, maar dat lijkt weer teruggedraaid te zijn? Ik heb geen bericht over een verandering gekregen, maar als ik de zender lijst hier (Zenderlijst TV via Internet | Canal Digitaal) bekijk, lijkt dit toch niet meer mogelijk te zijn?

Hoe kan dit? Ik kijk via het internet en via de app, bij beide hetzelfde. De app geeft foutcode P912 aan, “Het geselecteerde programma of film kan (tijdelijk) niet bekeken worden”.

Hebben meer mensen dit probleem?

Dat komt op meer zenders voor, af en toe.
Ik heb het hier ook op de setup box.
Tellers blijven op 00:00 / 00:00
Het is dus een uitzending van 0 seconden.
Het lijkt net of ze bij CD vergeten zijn, de tijden voor de opname in te voeren.

ik heb het ook vaak met de NPO zenders. Het blijft helaas toch een drama met Canal Digitaal.

Ik was bang dat het definitief veranderd was zonder dat ik er iets over gehoord had, maar het blijkt nu een tijdelijk probleem te zijn, want nu werkt het weer zoals ik het verwacht. Pffff!

1 like

Het wordt wel tijd dat er iets aan gebeurt.
Ik durf nu geen hamer in de woonkamer te laten liggen.

2 likes

Opnames maken is mogelijk en uitzending gemist terugkijken werkt bij mij nu ook weer

Terugkijken lukt wel weer. Maar opnemen niet. Was ook nooit het geval volgens mij. Of is dat nieuw?

Te lezen in de nieuwsbrief :slightly_smiling_face:

Dat is dan net na mijn vorige post actief geworden, want toen heb ik het getest. Nu test ik het weer en zie ik dat ik inderdaad voor opnemen kan kiezen. Fijn!

1 like