Usenet zou een fijne uitbreiding zijn

Graag zou ik toegang tot usenet willen via Freedom, ofwel een newsserver op Freedom.

5 likes

hahah jahh FreeZilla :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

1 like

Ja inderdaad, vroeger keek ik veel op newszilla ofzoiets maar dat is een beetje verwaterd, een goede usenet server zou erg welkom zijn

Dat mis ik ook.
Hoe hoog staat dit, in de planning van Freedom?

Waarom? Tot welke newsgroups wil je toegang die https://www.eternal-september.org/ niet heeft?

2 likes

Het Spotnet icoontje al heel lang niet aangeklikt, laat staan de download button. Het waren fijne tijden toen de uploads nog van betrouwbare bronnen en van zeer hoge kwaliteit waren :stuck_out_tongue_winking_eye:

@john.doe
Bedankt voor de tip.
Om tekst groepen te lezen, voldoet dit.

Ik heb een tijdje eternal-september geprobeerd, echter regelmatig kwamen wel de headers, maar niet het bericht door. Daarom zit ik nu bij newsxs.nl met het kleinste blockaccount.
Het gaat mij persoonlijk alleen om de tekstgroepen.

Heb je dat gemeld in hun support newsgroup?

Nee, dat heb ik niet gedaan.
Want net de dag dat ik het wilde doen, was hun website niet te bereiken.

en UUCP dan zeker ook :wink:

We hebben geen plannen om usenet bij Freedom te gaan doen

Ik ben bang dat UUCP ook niet erg hoog op de prioriteitenlijst staat :slight_smile:

Ik bedacht even een protocol, dat ik 26 jaar geleden nog even gebruikt had, al was het maar dat het niet vergeten wordt.

Denk niet, dat iemand UUCP zal missen.

Een Usenet server goed onderhouden kost wat en er zijn er ongetwijfeld nog wel wat te vinden op het internet. Andere aanbieders zullen vanwege schaalgrootte veel voordeliger zijn.

1 like

Freedom heeft de potentie om groot te worden.

1 like