Vanaf 10 mei Freedom Internet in Segbroek via glasvezelnetwerk T-Mobile

Vanaf 10 mei levert Freedom een internetverbinding via het glasvezelnetwerk van T-Mobile in de wijk Segbroek (Den Haag). Je kunt daarom nu al bestellen. Je ontvangt dan al een 1Gbit/s internetverbinding voor slechts €49 per maand.

De Freedom internetdiensten waren al langer beschikbaar in vrijwel heel Den Haag via bijvoorbeeld DSL en glasvezel van andere netwerken. Doordat de provider nu via het open glasvezelnetwerk van T-Mobile in de wijk Segbroek kan leveren, kunnen de verbindingen tegen een lager tarief worden aangeboden. Later zal bovendien ook de wijk Loosduinen volgen. 

Open glasvezelnetwerk
Freedom en T-Mobile passen goed bij elkaar. T-Mobile bouwt open glasvezelnetwerken waarop partijen hun internetdiensten kunnen aanbieden tegen transparante en gunstige tarieven. Soren Abildgaard, CEO van T-Mobile: “Wij zijn trots dat Freedom, dat voor hoge kwaliteit, betrouwbaarheid en de best mogelijke klantervaring staat, voor ons netwerk kiest. Dat zegt iets over de kwaliteit ervan.”

Aantrekkelijk alternatief
“T-Mobile biedt met haar innovatieve glasvezelnetwerk een aantrekkelijk alternatief voor de bestaande infrastructuren” zegt Anco Scholte ter Horst, CEO van Freedom. ‘’Kleinere partijen kunnen hierdoor beter concurreren en sneller groeien. Het model van T-Mobile geeft ons de vrijheid onze dienstverlening hoogwaardig en naar eigen wens in te richten. We kopen alleen topkwaliteit hard- en software in en bieden hierdoor een van de veiligste netwerken.” 

Overstappen is eenvoudig en al veel mensen sloten zich aan bij de provider die vecht voor veilig en vrij internet. Vul de postcodecheck in en stap nu over naar Freedom.

Vind je het lastig om je oude e-mail over te zetten of zie je er tegenop om je oude e-mailadres te wijzigen op diverse accounts? We leggen hier in een paar eenvoudige stappen uit hoe je dat het beste zou kunnen doen. 


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/vanaf-10-mei-freedom-internet-in-segbroek-via-glasvezelnetwerk-t-mobile
1 like

Ik ben benieuwd of en wanneer Freedom via T-Mobile in Ypenburg/Den Haag beschikbaar komt? Volgens de T-Mobile postcode check kan ik 1GB krijgen wat volgens mij inhoudt dat ze hier een eigen netwerk hebben.

Ik denk dat bedoeld wordt: een 1 Gbps internetverbinding :stuck_out_tongue:

ja die bedoel ik, anders kan het net zo goed weer 56k modem worden als je max 1GB per maand hebt

Is er al een datum bekend wanneer Loosduinen volgt?