Ik ben Crowdfunding member van Freedom en emigreer naar IJsland in 2025. Ik ondersteun Freedom verder met 2 alleen email services, maar zou eigenlijk het hele pakket willen afnemen. Alleen kan dat nu niet denk ik. Wellicht een idee voor de toekomst ook wat over de grenzen contact te leggen met aanbieders waarop de Freedom service beschikbaar komt.
even een antwoord van een Freedom-klant:
van @Anco hoorde ik begin dit jaar dat het veel energie en tijd kost om in Nederland met al die kabelaars op alle plekken goede contracten uit te onderhandelen (wat na een overname vaak weer opnieuw moet worden gedaan met de nieuwe kabelaar).
Nu zal @randal daarnaast ook bezig zijn om bij leveranciers van alles los te peuteren (zoals bijvoorbeeld de best goede koop-prijs van de FritzBox5590).
Om dit ‘spelletje’ om te zetten naar heel-de-wereld, dat lijkt me (met deze grootte van het personeelsbestand) onwerkbaar.
Wat je (voorlopig) zou kunnen doen, dat is jouw contract veranderen in een Mail-Only-versie met ingang van de verhuisdatum.
Ik ben wel benieuwd naar de reactie van Freedom zelf op jouw verzoek … …
Wat leuk dat je gaat emigreren en aan ons blijft denken @HDing, het zou leuk zijn je daar ook van internet te voorzien. Hopelijk is e-mail al heel wat .
Ik denk om eerlijk te zijn dat het helaas nooit gaat gebeuren. Er zijn internationaal amper voorbeelden van providers die het internationaal goed doen en het past ook niet per se bij onze missie. Maar zeg nooit nooit!