Verstoring TV signaal via de CANAL+ App op Android foutmelding: C821

Begintijd: vrijdag 8 november 2024 18.25

In verband met een storing omtrent DRM voor het signaal via de CANAL+ App kan het zijn dat op de televisie, via bijvoorbeeld een chromecast, een zwart scherm te zien is waarna foutmelding C821 komt. Televisie kijken via de Televisie en WebTV is wel mogelijk.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Er zijn geen nieuwe voorbeelden nodig op dit moment voor het onderzoek.

Update 15 november 16:42: CANAL + heeft versie 11.5 van de Android app teruggetrokken uit de Google Play store ivm deze fout, als je deze al hebt geïnstalleerd kan je de app verwijderen en in de Play store versie 11.4 ophalen. CANAL+ verwacht volgende week versie 11.5 met fix weer te kunnen publiceren in de Play store.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/storing/verstoring-tv-signaal-via-de-canal-app-c821-melding-bij

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.