Voicemail kunnen bellen met het vaste nummer

In plaats van uitsluitend voicemailberichten via e-mail te ontvangen zou ik het wel erg prettig vinden als je je voicemail gewoon kon bellen, om je berichten af te luisteren. Net zoals dat meestal gebruikelijk is.

Dan moet je je vaste nummer opzeggen en een 06 nummer nemen. Gewoon bellen om af te luisteren met een vast nummer gaat problemen opleveren omdat menukeuzetoetsen op vaste nummers vaak niet werken. Als ik een telefoonnummer met een menu bel doe ik dat altijd vanaf een mobiele telefoon.

Ook dat kan niet met het voip-nummer van Freedom. Je kunt alleen een e-mail ontvangen met een wav-bestand, en dat vind ik wat beperkt.
Mijn 06-nummer staat hier los van.

Ik post toch in het wensenlijstje deze community? Dit is mijn wens.

1 like

Freedom heeft voip uitbesteed by/aan Voys, die dat kennelijk niet supporteert… wat imho technisch meer dan te begrijpen is want dan hoeven zij ook geen voicemailmenu’s en berichten te bewaren met alles wat daarbij (denk aan privacy) komt kijken.

Zelf heb ik mijn eigen voip-centrale (asterisk) en op de standaard Fritzbox kan/is ook van alles mogelijk om op afstand af te luisteren.

Op hun site noemen ze de telefonie Freedom.
@ericsplatform Ik ben benieuwd, hoe ze reageren als je de wens naar hun klantgeluk email adres stuurt.