Ik vermoed dat personen flink hebben zitten hannessen en rommelen.
Ik weet zelf niet eens waar te beginnen met het probleem aan te kaarten. Ook omdat het onmogelijk is na te gaan zien hoe het ooit wel was en geweest moest zijn.
Met bv Kramdown [rouge_preview](https://spsarolkar.github.io/rouge-theme-preview/){:target="_newtab2"} kon ik op link rouge_preview klikken die dan in een nieuwe tab _newtab2 de link opende. Nu moet ik dat kennelijk op z’n html’s doen met resulterend <a href="http://spsarolkar.github.io/rouge-theme-preview/" target="_newtab2">rouge_preview</a>
En inderdaad formules, Markdown tabellen en flowcharts, werken bij mij ook niet meer.
Voor de goede orde toch maar een ticket in het zwarte gat van Freedom gemaakt met verwijzing naar dit topic als entry…
Ik hoop dat gebruikers hierin meer serieus gaan worden genomen.
Vervelend is dat ik inmiddels in een gevoelsfase ben aangeland dat ik niet meer op -en de beschikbaarheid van producties bij Freedom kan vertrouwen. Laat staan anderen daartoe dan ga aanzetten (want de proof is in the pudding gevallen).
Of dingen werken niet, iets kan/wil/mag niet, het is weg of plaatjes raken corrupt of zijn niet beschikbaar noch zijn te importeren of te exporteren.
Ik raak ook wat geĂŻrriteerd omdat ik als eens tussen de regels te horen heb gekregen dat als ik zo veel doe met websites, ik ms beter een hoster kan gaan zoeken .
Jekyll gaat regelmatig op tilt.
Pasgeleden was er helemaal niets beschikbaar.
Het laden van de afbeeldingen is ook wel een keer uitgevallen.
Blijkbaar is nu het rekenwonder ziek.
Ik gok er op, dat er gewoon weer iets op tilt staat.
Ik weet niet helemaal hoe het werkt.
Maar een mail aan de helpdesk, duurt even.
Als je belt met een storing dat meer klanten betreft, pakken ze het direct op.
Blijkbaar zit er geen waakhond op Jekyll die dit direct in de gaten heeft.
Ik hoop dat dit niet het “gemakshalve” laten afsterven van een functie wordt.
Zelf hoop ik nog steeds dat Freedom (en vooral Soverin) staan voor hun beloftevolle principes en die ook bestendigen in tenminste functionerende faciliteiten.
Waarom is dit probleem na 7 weken nog niet opgelost?
Waarom heb ik op een 6 weken oud helpdesk ticket nog geen enkele reactie ontvangen?
Zijn wij als bestaande klant niet meer interessant voor Freedom? @Anco
Even een toelichting. Soverin heeft Jekyll als experimentele dienst ooit bijgeleverd/aangezet. Wij vanuit Freedom supporten het in zijn geheel niet. Hebben er dus geen supportpagina’s over en geen kennis op de supportdesk over. Veel kunnen wij er dus ook helaas niet mee en hebben ook geen inzicht/kennis van eventuele aanpassingen of veranderingen…
Het is jammer dat Soverin hier niet wat duidelijkheid over kan geven. Jekyll is op zichzelf een mooie aanvulling op het verkrijgen van een eigen domein, met de mogelijkheid om een eigen eenvoudige statische site te hebben.
Wanneer wij als Freedom klant Soverin benaderen, krijgen we te horen (als we al wat horen) dat we bij Freedom moeten zijn. Freedom support het (kenneljk dus) niet, en zo staan wij als Jekyll Freedom gebruikers een beetje tussen wal en schip.
OK, maak dan duidelijk dat het om een experimentele dienst gaat en wat er dan wel of niet experimenteel is. Dat moet je niet hoeven moeten afleiden uit het feit of er wel of geen supportpagina’s over zijn.
Is het Jekyll deel experimenteel en wat dan van jekyll?
En als iets experimenteel is, dan moet het mogelijk zijn er support op te krijgen als iets niet (meer) werkt. Als met experimenteel wordt bedoeld dat het zomaar niet/nooit meer kan werken zonder enige respons bij feedback, dan is het geen experiment maar gewoon onbruikbare troep.
Wordt een plain HTML website wel ondersteund? Of is dat ook experimenteel dan wel experimenteel zonder respons?