Wat is nu het Viaplay aanbod?

Ja, Viaplay is volop in het nieuws vanwege F1. Maar daar gaat mijn topic eigenlijk niet over. Ik vind het best wonderlijk dat zij een aanbieding doen terwijl niet goed wordt aangeven wat je hiervoor krijgt.

Wat ik in het nieuws lees is dat het geen 4K wordt. Het schijnt 720p te worden - dat lijkt me een aanfluiting. Welke films zitten in het pakket? Als ik op viaplay.se kijk, dan staan er best wat films die de interesse heeft van mijn gezin. Krijgen we die allemaal bij het pakket, met Nederlandse (of Engelse) ondertiteling? En ja, F1: ook maar 720p? Welke andere sportevenementen? Bv. tennis?

Kortom, ze geven heel weinig informatie. De enige vis die ze ons voorhangen is de F1. Nou, die kan ook via de F1TV-Pro app. Kortom, wat is de meerwaarde van Viaplay?

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viaplay-gaat-live-sport-inclusief-formule-1-in-full-hd-1080p50-aanbieden/

Ik heb dit in het andere topic overigens ook al geopperd, mijn advies is geen jaarabonnement afsluiten totdat helder is hoe het inhoudelijk allemaal wordt aangekleed. Of het nou om Formule 1 gaat of de overige content.

Ik lees dat Viapay doodleuk 720P zou hebben geleverd als het niet zo was dat al in 1080i was uitzonden in het verleden.

Blijkt maar weer eens hoe zulke bedrijven denken!