Mogelijk goede opmerkingen, wat verder als ‘whataboutism’ hier niets met de rechtzaak - die Freedom wil voeren - van doen heeft.
Belangenverstrengeling: offtopic
Terzijde, is die zg belangenverstrengeling van Heiko met zijn vrouw Ursula van een iets andere aard dan doorgaans populistisch wordt gesuggereerd.
En ja, een echtgenoot (zelf een eminent fysicus en zakenman) mag ook een eigen bedrijf(sbelang) hebben.
De suggestie dat het gezamenlijke hoofdkussen hier dus daarom iets daarin of daarmee van doen heeft, is (nofi) pure onderbuik.
De EC wordt verder gecontroleerd door ons in representatie gekozen EP. Dat deze laatste vooral vaak - en vaag - onderling bezig is met zichzelf (iets dat we ook zien in de NL politiek) is dan een signaal aan de kiezer om betere vertegenwoordigers te kiezen.
Een grote Russische vlag bovenop de wereldbol. Dat kan zo ingelijst worden boven Poetin’s bed. Ik snap wel dat de auteur het vast niet zo bedoelde, maar toch.
Wat meer inhoudelijk: dit gaat niet over propaganda tijdens de oorlog, dit is onderdeel van de oorlog die Rusland voert. Ik zou graag een wat meer diepgaand en genuanceerd artikel zien dan strooien met het C-woord, “achterkamer” etc. Het komt op mij erg populistisch en kortzichtig over van Freedom (ook met dat goedkope plaatje erbij) - ik zou zo’n zaak in principe wel steunen maar niet op deze manier.