[Wens:] RSS-Feed

Dagelijks bekijk ik diverse websites en fora om op de hoogte te blijven van maatschappelijke vraagstukken ten aanzien van privacy en veiligheid op het internet zoals Bits of Freedom, Autoriteit Persoonsgegevens, Security.nl, etc.

Naar ik verwacht worden de interesse en urgentie van deze relevante artikelen en vraagstukken gedeeld door onze community. Een verzamelplaats hiervan is in mijn ogen van toegevoegde waarde op het forum en zou bijdragen aan de Corporate Charter van Freedom om de betrokkenheid bij sociaal-maatschappelijke discussies hierover te vergroten.

Graag zou ik dan ook zien dat we op dit forum een Feed kunnen weergeven van de artikelen (gegroepeerd naar bron) waarbij we als forumleden daaronder zelf de discussies kunnen voeren.

Als je een goede RSS poller weet voor Discourse, dan hoor ik het graag. Ik heb met https://github.com/discourse/discourse-rss-polling zitten spelen, maar die krijg ik niet helemaal onder controle. Verder is er niet al te veel keuze helaas.

@bastiaan PM verstuurd

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.