Wie heeft er een 8-poorts switch nodig?

Wegens succes vervolgd!

Ik heb in de aanbieding 2x Netgear Prosafe GS108E switches. Het zijn 8-poorts 1GE/100M/10M switches, en ja, die kan je gebruiken in combinatie met IP TV want ze ondersteunen standaard IGMP. Ik heb ze zelf voor dat doel ingezet.

Interesse? Stuur even een PM, dan stuur ik ze toe. Ik zou het waarderen als je de porto aan me vergoedt.

IMG_20210618_130944144

3 likes

Ik heb ze niet nodig, ik wil alleen even melden dat ik het een mooi gebaar vind dat je ze weggeeft. Ik heb een handvol van de GS108, de blauwe, niet-managed variant hier thuis hangen, goed spul hoor.

freedom-altruïsme FTW! :smiley: :+1:

2 likes

Heel mooi onbaatzuchtig gebaar @Optimist !

Net zoals @WarnerJan gebruik ik de blauwe versie en dat werkt (anders had ik ze heel graag van je overgenomen :wink: ). Jouw switches komen hopelijk in een goed huis terecht bij iemand die het echt nodig heeft waardoor aanhoudende (TV) problemen kunnen worden verholpen.

1 like

Topic op slot, switches hebben een nieuwe bestemming gekregen! :slight_smile:

2 likes

De TP link TL-SG105 en TL-SG108 en de light managed versie met suffix E (TL-SG10[5/8]E) werken ook voor TV

De TP-Link TL-SG108 werkt niet voor IPTV van Freedom kan ik uit ervaring zeggen. De Switch heeft niet de juiste versie IGMP Snooping. Staat ook ergens anders op dit forum. De TL-SG108E werkt wel.

Das grappig, want ik heb een TL-SG108 in het netwerk hangen en IPTV doet het vlekkeloos…

Wat overigens niet wil zeggen dat oudere versies ook werken, er zijn verschillende versies in omloop, de nieuwere werken zeer zeker wel met IGMP v3.0

Dwz dat multicast (live) het niet deed. Unicast wel. Ik had de SG108 V5. Wellicht heb jij V6? Op de site van TP-link wordt niet aangegeven welke versie IGMP wordt gebruikt. Ik gebruik nu de TL-SG108E. Ik heb nu twee keer gehad dat na het aanzetten van de televisie/Animo multicast het niet deed. Na de switch opnieuw opgestart te hebben en even geduld gehad te hebben, deed de multicast het weer.

Even gekeken, ik heb de TL-SG105 v1.3 , de TL-SG105E v1.0 en de TL-SG108E v1.0

De TL-SG108 zonder E heb ik ergens verstopt waar ik 'm niet meer kan vinden, maar de versie die ik heb functioneerde ook goed met IPTV.

Maar gezien de versie van de 105 zonder E, zal die ook tussen v1.0 en v3.0 hebben gok ik.

Edit: de TL-SG108 zonder E heeft hardware versie 1.3

Voor de grondigheid alle exemplaren getest, werken allemaal met IP-TV , live, opname, terugkijken, pauzeren etc alles functioneel.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.