Ik vrees dat jullie me om de oren gaan slaan “dat staat daar, dat je dat niet gezien hebt..” maar als ik ingelogd ben op mijn freedom als beheerder van het abonnement, en ik ga naar het “gratis domein”, hoe verwijder ik weer een mailbox die ik niet meer wil hebben?
Dit is op "mijn freedom 2.7.19. Ik zou verwachten dat het bij “domeinen” → het gratis domein → E-mail accounts zou staan maar ik kan daar alleen email accounts toevoegen (en bijkopen!), niet verwijderen.
Ook als ik de mailbox zelf aanklik kan ik wel het recovery telefoonnummer aanpassen, aliassen aanpassen, er is “beveiliging” die niets doet maar ik zie nergens “email acoount opheffen”
ik vermoed via: MijnFreedom → naar je domein → E-mailaccounts
eerst je mailbox deactiveren (schuifje)
waarna je het zou moeten kunnen verwijderen (delete icoon)
Daarna zou volgens de theorie althans, het als mailslot vrijkomen. (ik kan het helaas niet testen omdat ik alle slots in gebruik heb)
@GeertJan Volgens mij heb ik die instructie nooit gemaakt. Dus verwacht dat je hem niet op de helpdesk pagina’s tevoorschijn zal zien komen. Maar ik zal hem op het lijstje zetten om er iets van een instructie voor te maken. Lijkt mij wel handig.
Het antwoord van @Larry is juist. Je zult de mailbox eerst moeten deactiveren en hierna kun je deze verwijderen.
Update: de “active” schakelaar ontbrak op de pagina en ik kon de mailbox niet de-activeren. Helpdesk gebeld, doorgeescaleerd. Tijdens het telefoongsprek is dit gefixed, waarmee het schuifje zichtbaar werd en alles nu wel werkte zoals behoren.