Zoekfunctie email

Al heel lang werkt de zoekfunctie niet… Omdat het me nu echt opbrak hier deze melding. Ik zie dat er in het verleden al eerder over gedeeld is, maar nog steeds niet opgelost… Hoe zit het ermee Freedom?
2023-09-12T22:00:00Z

@martvanderheijden Ik kan hem gewoon gebruiken. Als ik een zoekopdracht doe naar ‘factuur freedom’ (even als voorbeeld). Dan krijg ik de mailtjes te zien over mijn Freedom facturen.

Staat het filter wel goed ingesteld voor jouw zoekopdracht? Als je op het pijltje (rechtsboven) klikt. Krijg je dan meer instellingen te zien?

Dus de vragen die ik heb wanneer je aangeeft dat iets niet werkt zijn:

  • Waar werkt iets niet. Is dit in de webmail, een mailprogramma of iets anders?
  • Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen?
  • Welke melding krijg je?
  • Met welke instellingen probeer je te zoeken?

Ik denk dat met een antwoord op de bovenstaande vragen de mensen op de community (want daar vraag je het nu aan) je ook beter kunnen helpen.

Dag Bastiaan, bedankt voor je reactie en sorry voor mijn late reactie hier. Je had gelijk; op je voorbeeldje hierboven zag ik dat het een kwestie van instellingen is. Voor velen misschien een voor de hand liggend ding, maar ik worstel vaak enorm met onze ( toenemende ) digitale wereld, en op 'n simpele vraag krijgt men vaak weer termen en begrippen voorgeschoteld die ook weer nieuwe vragen oproepen… Afijn, misschien ook 'n leeftijdsdingetje ( 69 ) maar voor nu ben ik geholpen met je reactie. Dank je. Mart

1 like

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.