De tijd is ook voor mij gekomen hier te vertrekken. Ik vond het altijd erg interessant hier en ik hoop ook mijn steentjes te hebben kunnen bijdragen aan de Freedom community.
De reden van mijn vertrek is het gebruik van Discourse als software voor de community die jou compleet uitsluit als het versienummer van de browser, die wens te gebruiken niet meer voldoet. Je valt terug naar een soort alleen lezen mode en je hebt verder geen toegang meer. Je kunt dan ook niet meer inloggen in jouw eigen profiel.
Ik heb de laatste keer ook hulp van een moderator hiermee gehad, maar die kon het ook niet oplossen.
Mijn dank aan hem voor de hulp en jammer dat het niet lukte.
Het nare is, dat het buitensluiten op elk moment kan gebeuren en kon je vijf minuten daarvoor wel inloggen en vijf minuten later niet meer. Je kunt dan alleen nog een mail zenden naar community@freedomnet.nl en dat is dat.
Ik heb eerder al zoiets meegemaakt met PayPal van als je geen mobiele telefoon hebt dan besta je niet meer voor hun. Kunt niet meer inloggen en jouw tegoed wat je nog hebt, geven zij weg aan een goed doel.
Het is tegenwoordig kennelijk normaal geworden, om keihard uit te sluiten.
Wat betreft Freedom als bedrijf, wat uit het gesprek komt zal ik wel lezen in de Freedom nieuwsbrief en ik hoop dat ook dat dit dan ook in het gesprek zal worden meegenomen: Ongepast politiek activisme laat klanten ageren
Het lijkt mij belangrijk dat Freedom zich richt waarvoor zij zich heeft opgericht. Ik zit nog wel een tijdje bij Freedom en zo tijd genoeg om het een en ander te kunnen overwegen.
Hierbij tevens het verzoek, aan de beheerder(s), om mijn profiel in de Freedom Community te beëindigen en mijn gebruikersnaam anonimiseren (user07 of zoiets). Daarna te controleren of de eerdere gebruikersnaam in de tekst van bijdrages in de community nog voorkomt, en die dan te vervangen door de anonimiseerde gebruikersnaam.
Ik wens iedereen al het goede toe. En moge Freedom voor ons worden, wat wij ervan samen van verwachten.