Bestel nu een goedkoper glasvezelabonnement in Lelystad!

Freedom levert sinds kort ook glasvezel internetabonnementen via de belichter Fiber Crew over het netwerk van KPN. Door de samenwerking met Fiber Crew kan Freedom Internet een goedkoper internetabonnement aanbieden op het netwerk van KPN. Fiber Crew is al actief in een aantal plaatsen, namelijk Amersfoort, Almere, Hilversum, Soest, Leusden en Baarn. En we hebben goed nieuws! Lelystad kan namelijk ook aan dit rijtje plaatsnamen worden toegevoegd! Je ontvangt dan al een 1 Gbit/s glasvezel internetabonnement voor 51 euro, waar je tot voor kort nog 76 euro moest betalen voor dezelfde snelheid.

Let op: we gaan de Fiber Crew internetverbindingen in Lelystad leveren vanaf 1 mei, je kunt nu wel alvast je bestelling plaatsen.

Benieuwd welk abonnement er op jouw adres leverbaar is?


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/bestel-nu-een-goedkoper-glasvezelabonnement-in-lelystad

Ik ben blij dat ik na XS4ALL niet bij KPN ben blijven hangen.
Wat een dievenbende is dat. Bij de combinatie Freedom / Fiber Crew / KPN zal elke partij er wat aan verdienen.
Bij de combinatie van alleen Freedom / KPN betalen we de hoofdprijs die bijna volledig in de zakken van KPN verdwijnt.

3 likes

Op dit moment is het nog wat omslachtig om snelheid aan te (laten) passen. Vermoed dat de provider aanpassen nog een stapje verder gaat.

Heb in ieder geval de helpdesk gemaild dat ik wel over wil stappen naar 1Gb :slight_smile:

Eén mailtje naar de Freedom helpdesk en mijn internet snelheidsverhoging naar 1Gb/s via KPN XGSPON glasvezel was geregeld.

1 like

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.