Ik ben vanaf 2021 certificaathouder en een beetje teleurgesteld. Ik ben houder geworden omdat ik mij betrokken voel bij het welvaren van Freedom. Ik had verwacht dat er in ieder geval jaarlijks iets van een algemene vergadering van certificaathouders zou worden georganiseerd om ons op de hoogte te houden. Naar mijn weten heeft zo’n vergadering tot op heden nog niet plaatsgevonden. Gaat er nog iets gebeuren om ons een beetje betrokken te houden?
Hier sluit ik me bij aan… het hoeft echt niet constant of zo maar 1 of 2 keer per jaar een update zou leuk zijn. En eventueel dan 1x per jaar hiervan iets van een Webinar-achtige bijeenkomst?
Ik sta geheel achter Freedom en steun ze van harte maar het is wel wat stil de laatste tijd.
Ik denk dat aangezien je toch niet mag meestemmen het voldoende is als Freedom in de nieuwsbrief vermeldt als er iets interessants gebeurt.
Sorry, maar als certificaathouder en dus ondersteuner vanaf het begin zou ik het waarderen als ik iets meer inside informatie ontvang dan wat er in de nieuwsbrief komt.
Let wel, geen vereiste maar ik zou het wel op prijs stellen dus.
We mogen niet stemmen, maar zijn wel mede-eigenaar! Ofwel aandeelhouder zonder stemrecht. Dan mag je toch wel een andere benadering verwachten dan info via een nieuwsbrief voor alle klanten?
Even een korte update om jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Ik werk nu bijna zes weken bij Freedom, en het onderwerp certificaatverhandeling komt wekelijks voorbij. We hebben beloofd dit te regelen en daar staan we nog steeds vierkant achter. Als partij met principes en een geweten willen we die belofte hoe dan ook nakomen.
Toch kost dit project veel tijd en energie, terwijl we vlak na de bestuurswisseling en pal voor het nieuwe jaar ook een paar urgente knopen moeten doorhakken voor projecten dichter bij onze core business. Concreet: we zijn in gesprek met een partij die een platform biedt voor certificaatverhandeling. Begin 2025 plan ik zo snel mogelijk een gesprek met hen, zodat we dit in gang kunnen zetten.
Ik heb mezelf alvast een stok achter de deur gegeven: ik wil een van de eersten zijn die certificaten bemachtigt zodra het platform live is. Pas dan, zodat dit project hoog op mijn persoonlijke agenda blijft staan.
Mijn excuses dat het langer duurt dan gehoopt. Freedom zit op een spannend kantelpunt: de overgang van startup naar volwassen organisatie. Daar hoort bij dat we de beloftes uit het verleden waarmaken. Dat zijn we verschuldigd aan iedereen die Freedom tot de beste provider van Nederland heeft gemaakt. Voor mij wordt 2025 het jaar waarin we die beloftes samen waarmaken.
Dank voor jullie betrokkenheid, geduld en vertrouwen ![]()
Toffe update, zo weten we in elk geval weer een beetje meer.
Spannend inderdaad, ik hoop dat het allemaal lukt!
Dag Randal,
Goed dat je gereageerd hebt, dat wordt op prijs gesteld.
Naast certificaathouder ben ik sinds 2019 ook leninggever. Omdat ik me niet echt betrokken voel heb ik op 20 november, op jullie vraag om mijn lening langer te laten staan, besloten deze gewoon uit te laten betalen. Vooralsnog overweeg ik om mijn 100 certificaten te verhandelen. Hierbij nodig ik je uit om ze van mij over te nemen, of me te overtuigen ze nog wat langer aan te houden.
Maar eerst wens ik je veel succes in je nieuwe functie en het het oplossen van de urgente knopen. Ik heb nog wel wat geduld en wens Freedom het allerbeste (wat jullie als provider voor mij ook zijn!).
Heb zojuist een topic aangemaakt (Hans Dingler) en 1 certificaat € 250 aangeboden (emigratie naar IJsland in 2025) en gevraagd of degene die interesse heeft zich meldt per PM.
Bij dezen dus een aanbod.
Groet Hans
Wow, IJsland wat cool! (letterlijk en figuurlijk)
Bijzondere bestemming om naartoe te emigreren, veel succes in elk geval!
Kun je misschien de IJslandse tak van Freedom beginnen daar ![]()
Inderdaad fijn weer een teken van leven te krijgen omtrent cerificaten. Voor zomer was mij via mail een soort van jaarverslag “beloofd”. Daar heb ik tot op heden niks van gezien. In de mail stond het zo verwoord:
“2. Er staat deze zomer een terugblik op 2023 op de planning, dus een jaarverslag. We wachten nog op de definitieve goedgekeurde cijfers van de accountant.”
Kunnen we dergelijke verslagen in toekomst verwachten?
Ik heb ook nog 2 certificaten voor de liefhebber voor 250 euro per stuk (aankoopwaarde)
Als je interesse hebt graag een PM ![]()
Is er iemand van Freedom die iets kan melden over het platform voor certificaatverhandeling?
Ik ben ook wel benieuwd of we dit jaar een certificaathoudersbijeenkomst krijgen waar we wat meer te weten komen over hoe het gaat met ons ‘eigendom’.
Vanwege emigratie (maar niet naar IJsland
) zou ik graag 4 certificaten willen verkopen voor 900 euro. Interesse? Dan krijg ik graag een PM!
Ik heb heel recent een antwoord van de helpdesk hierover ontvangen die me naar dit topic verwees. Ik quote:
“… we zijn in ver gevorderd stadium met een platform om de certificaten verhandelbaar te maken. Zodra dit zover is, zullen we het mededelen in onze nieuwsbrief en uiteraard ook kenbaar maken aan iedereen die in het bezit is van certificaten van Freedom Internet.”
Misschien van interesse voor dit draadje, dacht ik. Helaas kan ik niet wachten op het platform. Maar de helpdesk wist me te melden zoals ik ook al hier las:
“De financiële afhandeling zal onderling plaats moeten vinden en dan kunnen wij de administratie aanpassen.”
Dus: interesse in certificaten met een leuke korting? Ik hoor graag van je via PM ![]()
ff een update voor wie nog wil (ver)kopen: niemand had interesse. De certificaten zijn nog steeds te koop, maar ik kijk ook of een vriendin de certificaten wil hebben. Ik vind het nog steeds tof om Freedom ondersteund te hebben, maar nu is het toch zuur want het zoveelste ding wat ik moet regelen =) Ik hoop voor alle anderen dat dat certificatenplatform snel in de lucht is! ⌁
Ik wil graag 1 certificaat verkopen. Prijs is onderling te regelen. Stuur me een DM bij interesse.
Interesse heb ik wel, alleen de details blijven mij te onduidelijk, zie ook mijn vragen hier in dit topic.
Ik wil mijn 4 certificaten, aangekocht via CrowdAboutNow, verkopen. Indien je interesse hebt graag een bericht.
Ik wil mijn 4 certificaten, aangekocht via CrowdAboutNow, verkopen. Indien je interesse hebt graag een bericht.
Dag Randal, het is al weer een tijdje stil over dit onderwerp (certificaten), hoe staat het ervoor?