Freedom biedt vanaf nu installatie door monteurs HetGlasvezelTeam

Vanaf vandaag werkt Freedom voor de installatieservice samen met HetGlasvezelTeam. Zij verzorgen de coördinatie, planning en leveren de monteurs aan. Freedom biedt de installatieservice aan wanneer je een abonnement besteld. Je kunt alleen gebruikmaken van de installatieservice in combinatie met een huurmodem of koopmodem van Freedom. 
 
Voorheen werkte Freedom samen met Roamler Tech. Vanwege de strategische samenwerking die Freedom onlangs is aangegaan met TriNed, is besloten vanaf nu gebruik te maken van de monteursdienst van TriNed 'HetGlasvezelTeam'. Door samen te werken kunnen we gezamenlijke inkoopvoordelen realiseren en nog efficiënter werken.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/freedom-biedt-vanaf-nu-installatie-door-monteurs-hetglasvezelteam
1 like

Toeval?

1 like

Leuk. Ik denk toeval en ooit op een zeker moment begonnen als Taart Punt of Stukje van de Appel peuzelen, voor de rest een coomunicatiebureau https://www.applepie.nl/

“vroeger” werd verteld over de gekozen

dat deze was genomen i.v.m. privacy-overwegingen … …

Is dat nu ineens anders geworden ? , zo vraag ik me af.

1 like

Iets dat ik ook bedacht… het doorgaans voor privacy geen goede/zekere zaak is om gelieerde zaken bij partners uit te gaan besteden.
TriNed - als belanghebbende elders in de organisatie - krijgt op die manier toegang tot de bestaande/nieuwe klanten.

Dat is een nuttige wijziging. Dan weet je als eigen moidem gebruiker dat de fysieke kant verder niets anders is dan inpluggen. Misschien een ideetje: zorgen dat dat in de aanmelding ook niet aangeboden wordt als er geen modem gehuurd of gekocht wordt via Freedom? (of is dat al gewijzigd sinds mei?)

BTW ik zie net dat mijn 1Gbit verbinding mat 977 Mbps is. (checkte net de aansluit datum) Miljard bps komt op 953 Mbps, dus nu wordt ik schienwnierig, wrom 977? Gevonden, er wordt 1000 Mbps geleverd (1000/1024=0.9765). Sales en technische GB zijn toch weer anders anders dan regulier anders.

2 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: 1Gbit = 977 Mbps

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.