Fritzbox 5590 doet ineens niets meer

Vermoed ook een beetje het probleem dat vaker optreed wanneer pakketten op een bedrijventerrein cq verzamelgebouw moeten worden worden afgeleverd.

Het hoofdkantoor van Frttz ligt trouwens aan de achterkant van deze straat. Stromstrasse 7 is alleen voor ontvangst pakketten.

Het verwarrende is, de straten achter de slagboom heten Alt-Moabit.

Eindelijk bericht dat pakket is afgeleverd aan een medewerker. Hopelijk dan wel een medewerker van Fritz :grinning_face:

Er wordt een nieuwe Fritzbox 5590 opgestuurd. Inmiddels, omdat ik niet zonder internet kon, de 5690 XGS gekocht die uitstekend werkt. Ik denk erover om de 5590 als repeater te gaan gebruiken i.p.v. de Fritz 2400.