Binnenkort worden voor Freedom 10 animated gifjes op maat gemaakt. Een gifje is een grafisch bestand dat meerdere afbeeldingen bevat. De gifjes kunnen breed ingezet worden, bijvoorbeeld in een reactie op een (social) post.
Heb je een leuk idee voor een gifje, dan horen wij het graag! Wij maken daaruit dan een selectie die we voorleggen aan de animator. Hij kijkt dan of hij daar iets leuks van kan maken.
een GIFje heb ik niet voor je, wel een aandachtspunt:
uitdaging is om de pluspunten van Freedom.NL in een kleine afbeelding te vangen .
Op deze Community staat onder “Zou jij Freedom aanbevelen” al vele aandachtspunten. Misschien even doornemen voordat je gaat tekenen ?
( … geldt natuurlijk voor iedereen … )
Wat mij betreft is de enige restrictie nu dat ze in elk geval niet heel lang zijn. Er is verder nog niks besloten en bovendien wil ik jullie niet remmen in creativiteit;-). Alle opties die we binnenkrijgen bespreken we intern en met degene die ze opmaakt. We kijken dan even of het past, waarvoor we het kunnen gebruiken en of het überhaupt gemaakt kan worden.
Een netwerk stekker die een klassieke raceauto bestuurt met zo’n ouderwetse racebril op.
Het moet de uitstraling hebben, dat die van zijn snelheid en vrijheid geniet.
De bestuurder mag ook iets anders, herkenbaars zijn zoals een computermuis of toetsenbord.
Er komt een snel rollend geel balletje aangerold, dat vervolgens omhoog gaat als een vrije ballon, en tot slot uiteenspat als de (on)bekende gele vlek met of zonder uitroepteken, met of zonder het woord ‘freedom’.
Overigens, call me stupid, tot ik dit draadje las heb ik altijd gedacht dat het geel een soort ballon was, maar nu je het zegt: ja, het lijkt wel een vlek.
Idee 2: een juichend vlekje (voor in posts)
Idee 3: een hartvlekje, zie mijn eigen creativiteit van toen ik hier lid werd, maar als gif kusjes sturend (ook voor posts).
… goed idee, maar dan met Freedom- :spraydot: (sproeivlek) in plaats van smiley. Ook dáár kunnen oogjes en een mond op, zou dat nodig wezen voor het GIF-je.
( Ben ondertussen heel benieuwd hoe ver @Suzanne al is met dit onderwerp )
We hebben alle input verzameld, waarvoor nogmaals dank! We zijn geadviseerd door onze vormgever en dit is het mede dankzij jullie geworden. We nemen de overige ideeën voor de wat uitgebreidere banners mee. Wellicht dat we daar dan op een ander moment wat mee kunnen doen.