Help jij ons mee?

Ik haal de poster van het raam: Tv drama met canal digitaal - 54 van PeterB

Mooi onderschrift voor onder de e-mail! Ik ga hem overnemen. Leuk als we allemaal hetzelfde onderschrift gebruiken ook…

1 like

Ivm de dramatische doorlooptijden bij de helpdesk heb ik mijn Freedom promotie werk in de familie- en vriendenkring even in de ijskast gezet. Ik moet aan mijn eigen reputatie denken, maar ook aan die van Freedom. Ik laat ze al bij vragen en problemen eerst met mij contact opnemen. Maar voor mutaties hebben we toch echt de helpdesk nodig. De simpelste zaken kunnen zomaar een week of meer duren. Dat stuwmeer moet eerst weg.

1 like

Ik vraag mij zelf nog steeds af wie of wat dat stuwmeer veroorzaakt ?
Zijn nieuwe klanten, bestaande klanten of is dat de techniek van bv TV, Email, Aansluiting of wat anders ? Ms een tip[e aan Freedom te gaan uitleggen waar het knelpunt zit en wat er aan gedaan gaat worden. Ook mijn begrip gaat z’n einde naderen.

We waren een paar weken geleden redelijk ingelopen qua openstaande tickets, echter hebben we de laatste tijd veel te maken met zieken en is de vakantieperiode recent gestart. Met een kleiner groepje dan normaal moet al het werk verricht worden. Daarnaast zijn er wat meer tickets binnen gekomen dan normaal, omdat er onlangs een aantal storingen waren bij netwerken en de televisiedienst. Ook krijgen we veel vragen over DELTA en Open Dutch Fiber. We proberen hier pro-actief mee om te gaan, door ook zo snel als we kunnen meer informatie te zetten op onze nieuwspagina en de helpdeskpagina verder te vullen met handleidingen. Helaas worden die nog niet altijd gelezen voordat men een mail stuurt of belletje pleegt;-). Maar uiteraard zijn we niet de partij die het telefoonnummer of e-mailadres waarop we te bereiken zijn verstopt, om te voorkomen dat we zoveel mails en belletjes binnenkrijgen.

2 likes

Niet heel moeilijk om dan op grond van steekwoorden, in 5 seconden de gebruiker vriendelijk daar geautomatiseerd naartoe te verwijzen.
Dat gebruikers het niet lezen komt misschien ook dat voor menig gebruiker lastig (b)lijkt om in de bulk wegwijs te raken.
Ik denk zelf dat het forum kan bijdragen om daarin een stukje te verlichten. Door gebruikers met vragen, uit te nodigen dit via het forum te doen waar dan helpdesk actief aan deelneemt.

Los daarvan is het ook een gebruiker niet te verwijten dat zij communiceert met de helpdesk OMDAT dit nu eenmaal onderdeel is van wat Freedom aanbiedt.

Doorgaans is het eenvoudiger even te bellen/mailen dan zelf te moeten uitspitten wat een ander veel beter kan. Ik kan zelf een wetboek doorspitten maar mijn advocaat is daar een stuk bedrevener in.

1 like

Als enthousiast en zeer tevreden freedom klant ga ik 2024 goed beginnen door te flyeren in ons mooie stadje Montfoort! Mijn mailtje om mijzelf aan te melden komt er zo aan!

3 likes