Helpdesk na 1 week nog steeds geen reactie op mijn ticket

Na 1 week nog steeds geen reactie op mijn ticket, inmiddels een nieuwe ticket 92157402 aangemaakt.

De vraag is of ik de Fritzbox 5530 na 1 jaar huren alsnog kan kopen van jullie? Vanaf 1 augustus ga ik Freedom verlaten.

Heb je voordat je dit topic opende al even een belletje gepleegd naar de helpdesk?

Jazeker, telefonisch niet bereikbaar. Alleen een muziekje.

Wordt krap, ik had na 27 dagen een reactie op een simpele vraag.

Onderbezetting (waar geen personeelstekort) en overbevraging (veel technisch onderlegde klanten?) helpen niet echt denk ik zo.

Zelfs een simpele vraag duurt lang voordat ik een antwoord krijg.
1 jaar geleden ook onderbezetting.

Stuur even je ticketnummer in een DM. Kijken we even

Los dat dingen idd flink kunnen duren en dat dit sws irritant is, is het ms een idee om net als Soverin (Zammad) een online ticket systeem te gebruiken zodat
a) niet gebeld hoeft te worden en
b) het beheersbaar is (ook voor mij als gebruiker).
c) het inzichtelijk is dat of en wanneer ernaar gekeken is.
Dit laatste niet om te checken maar kunnen weten dat het aandacht krijgt, heeft gehad of met in de wacht staat.
Mijn part hang Freedom er een disclaimer op dat aan die data en inhoud, geen rechten kunnen worden ontleend.

Kan en ga mij zomaar voorstellen dat een ticketsysteem na zus en zoveel tijd en afhankelijk van de prioritering; een piep geeft dat iets al (te) lang duurt.
Geeft ook een soort controle en het is dan ook niet nodig om op het forum het zoveelste verhaal te horen dat er geen voortgang is om alsnog prio te krijgen en zo ook mijn bloed - nofi - wat doet indikken.

Je kan ook Algemene voorwaarden | Freedom gebruiken bij opzeggen en dan het modem “houden” (kabels hoef je sws niet terug te sturen).

10.4 Als wij het door Freedom in bruikleen gegeven modem beschadigd of niet binnen één maand ontvangen, dan brengen we € 150,00 per modem of tv-ontvanger bij je in rekening.

Nog altijd goedkoper dan nieuw uit doos bij blauwe bal.

Dit topic is 24 uur na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.