Op mijn iPhone heb ik mijn hoofd-e-mail-account (voorbeeld@freedom.nl) werkend.
Ik ben bezig drie nieuwe e-mailadressen werkend te krijgen, maar dit lukt niet.
Alledrie zijn het voorbeeld@freedom.nl adressen.
Ik gebruik een iPhone met iQS-versie 18.3.2
Op freedom vind ik deze site:
https://helpdesk.freedom.nl/category-detail/hoe-stel-je-ios-in-voor-je-e-mailaccount-op-je-iphone-of-ipad
En daarnaast vergelijk ik de instellingen van het enige wel-werkende freedom.nl-adres.
Alles tig keer nagekeken en doorlopen. Ik kan geen fout vinden.
Maar als ik een mail verstuur vanuit een van deze drie nieuwe e-mailadressen krijg ik een foutmelding dat het mailadres waar ik naar verstuur (ik heb er verschillende, abosoluut werkende, e-mailadressen ingevuld) niet bestaat.
Doe ik dit via het enige wel-werkende e-mailadres, mijn hoofdadres, dan komen alles mails aan.
Voor wie mijn voorgaande draadje heeft gelezen: de e-mailaccounts stonden alle op ‘active’.
Is genoemde hierboven genoemde link van helpdesk.freedom.nl up=to-date?
EDIT:
Overigens is de foutmelding die ik krijg als ik mail wil versturen:
E-mail versturen mislukt
voorbeeld@domein.nl is geen geldig e-mailadres en is door de server afgewezen. Het bericht is in uitgaand geplaatst.
Ter info: het e-mailadres waar ik naar verstuur is gegarandeerd wel goed.
Het moet met de instellingen te maken hebben waarom het niet lukt