Ik krijg op mijn iPhone de mail niet werkend ingesteld

Op mijn iPhone heb ik mijn hoofd-e-mail-account (voorbeeld@freedom.nl) werkend.
Ik ben bezig drie nieuwe e-mailadressen werkend te krijgen, maar dit lukt niet.
Alledrie zijn het voorbeeld@freedom.nl adressen.
Ik gebruik een iPhone met iQS-versie 18.3.2
Op freedom vind ik deze site:
https://helpdesk.freedom.nl/category-detail/hoe-stel-je-ios-in-voor-je-e-mailaccount-op-je-iphone-of-ipad
En daarnaast vergelijk ik de instellingen van het enige wel-werkende freedom.nl-adres.
Alles tig keer nagekeken en doorlopen. Ik kan geen fout vinden.
Maar als ik een mail verstuur vanuit een van deze drie nieuwe e-mailadressen krijg ik een foutmelding dat het mailadres waar ik naar verstuur (ik heb er verschillende, abosoluut werkende, e-mailadressen ingevuld) niet bestaat.
Doe ik dit via het enige wel-werkende e-mailadres, mijn hoofdadres, dan komen alles mails aan.

Voor wie mijn voorgaande draadje heeft gelezen: de e-mailaccounts stonden alle op ‘active’.
Is genoemde hierboven genoemde link van helpdesk.freedom.nl up=to-date?

EDIT:
Overigens is de foutmelding die ik krijg als ik mail wil versturen:
E-mail versturen mislukt
voorbeeld@domein.nl is geen geldig e-mailadres en is door de server afgewezen. Het bericht is in uitgaand geplaatst.

Ter info: het e-mailadres waar ik naar verstuur is gegarandeerd wel goed.
Het moet met de instellingen te maken hebben waarom het niet lukt

Heb je het volgende al gezien?

Instellen Apple Mail voor verzenden met aliassen - E-MAIL - Freedom Community

Beste Drs_W,
Dank, ik ben het nu aan het bestuderen.
Het is een omweg, werken met aliassen, maar wellicht de enige manier om het werkend te krijgen? Ik zal het in ieder geval zo proberen.

Jaap

Het werkt vlekkeloos op mijn iPhone 13 met iOS 18.4. Meerdere @freedom.nl adressen en meerdere op eigen domein. Ik moest wel de server namen, IMAP poort 993 en SMTP poort 587 handmatig instellen. Autodiscover is prut in Apple Mail. Ook moet je opletten dat bij ‘Server uitgaande post’ de goede server-account combinatie op ‘Hoofdserver - Aan’ staat en de overige op Uit.

Maar de foutmelding die je krijgt lijkt me eerder op een of ander DNS probleem wijzen. Of het heeft te maken met je andere topic.