Klachten Canal Digital

Dank voor deze zeer vermakelijke tip! Laat ik nou schildertape in huis hebben, van de Hema. En dan zien dat de batterijen die ik inmiddels uit kan halen van ah komen. Kijk, zo wordt het toch nog gezellig huiselijk allemaal. De aan/uitknop werkt weer met wat subtiel indrukken maar, zoals al voorspeld, de tv ontvangst blijft van de hakkelsoort. Ik wacht nu even op het bellen van een IT-technisch onderlegd persoon die voor vanmiddag staat ingeroosterd. Wordt vervolgd.

1 like

Alles werkt weer. Modem en amino opnieuw opgestart na stroomonderbreking van eerst de amino en toen het modem. Probleemanalyse: het kan zijn dat het modem is geupdate maar de amino niet. Daardoor zendt het modem een verkeerd signaal naar de amino waardoor die in de war raakt.
Het probleem van geen geluid bij opnames afspelen op de laptop, inderdaad via de wifi en niet via het modem, is bekend bij canal digitaal en er wordt aan gewerkt.
De zeer rustige meneer aan de telefoon was van freedom.nl en hij vraagt in de gaten te houden of alles goed blijft werken en zo niet weer naar de helpdesk te bellen. Hij legde alles heel rustig en voor mij begrijpelijk uit.

2 likes

Ik bedoel natuurlijk via de wifi en dus via het modem maar niet via de amino