Korting op het KPN Netwerk

Goed nieuws voor iedereen met een KPN glasvezel aansluiting (waarbij KPN ook de belichting doet). Wij kunnen voor nieuwe klanten nu een korting aanbieden van 5,- per maand voor de eerste 24 maanden. Voor alle bestaande klanten werken we achter de schermen nog aan een heel mooi cadeautje, daarover later meer.

Verschillende netwerken, verschillende prijzen
Omdat Freedom internet levert over verschillende netwerken en gebruikt maakt van verschillende belichters, hebben we te maken met (forse) verschillen in de huur van het fysieke netwerk. In plaats van alle tarieven te middelen om de consumentenprijs te bepalen, hebben wij gekozen om zo transparant mogelijk te zijn en onze netwerk huurprijs te verwerken in de maandprijs voor onze klanten. Hoe dit precies werkt hebben we eerder beschreven in dit artikel:
https://freedom.nl/nieuwsartikel/verschillende-prijzen-en-diverse-glasvezelnetwerken-hoe-zit-dat

De verschillende tarieven per netwerk kan je vinden op deze pagina: https://freedom.nl/diensten/netwerken, je kan natuurlijk ook altijd even de postcodecheck doen op www.freedom.nl, dan zie je direct in het overzicht welke netwerken en belichters mogelijk zijn op jouw adres.


Zie het oorspronkelijke bericht op https://freedom.nl/nieuwsartikel/korting-op-het-kpn-netwerk
7 likes

Zolang we het cadeautje niet exact volgende week maandag gaan horen, vind ik het prima!

6 likes

Ik was al benieuwd wanneer KPN met een reactie komt op de FiberCrew belichting. (en andere aanbieders) Ze zijn aan de prijzige kant.

Zelfs met deze korting inbegrepen betaal je nog steeds € 20,- per maand KPN-belasting. Dat is € 20,- per maand die niet nodig is. En zoals het er nu voor staat wordt dat na 24 maanden gewoon weer € 25,- per maand teveel.

1 like

En daar kan Freedom weinig aan doen. De ACM wel. Dus meldt het vooral daar!

KPN is irritant. Stalkers.

1 like

Laat ik op het forum dan een vraag stellen die ik reeds meerdere keren aan de helpdesk heb gevraagd, maar nog geen reactie ontvangen heb.

In November 2023 was er een aankondiging “glasvezel goedkoper in Eindhoven” Goedkoper abonnement in Eindhoven, Meierijstad, Midden-Drenthe, Rosmalen, Uden en Ypenburg
Dit bleek om een overstap te gaan van Reggefiber/KPN naar Fiber Operator en was een geweldig aanbod: sneller, goedkoper, of sneller en goedkoper. Ik was en ben er nog steeds heel erg blij mee. En de aansluiting is nog steeds sneller, goedkoper of sneller en goedkoper ook na de EUR 5,- KPN korting.

Met het aansluiten waren nog wel wat hobbels waarover elders in het forum te lezen is. Het was “nieuw”, misschien iets te “nieuw” en er waren wat opstartproblemen die Freedom overigens op een geweldige manier heeft opgelost. Nogmaals, ik ben heel blij met mijn Fiber Operator fiberaansluitingen (meerdere locaties). En ik kan me voorstellen dat Freedom even pas op de plaats wilde maken om alles goed in te regelen.

De mogelijkheid om Freedom + Fiber Operator te doen is nu teruggezet naar “vooraantekening” en dat snap ik, dat was vanwege de opstartproblemen. Maar inmiddels zijn we bijna drie maanden verder en wil ik graag mijn Freedom Fiber Operator aansluiting aanbevelen aan anderen want het werkt als een beest (een van de aansluitingen is een Scoutingblokhut en mensen zijn nu boos dat “Internet thuis niet zo goed werkt als op Scouting” - tja…)

De vraag is nu “hoe zit het met het gladstrijken van het proces” en kan ik daarmee nog helpen? In het forum staat inmiddels een heel recept (waar Freedom wat mij betreft vrij in mag knippen en plakken om instructies te maken, gebruik vooral wat je gebruiken kunt) maar ik maak me zorgen dat ik anderen niet dezelfde aansluiting kan aanbevelen zolang Freedom + Fiber Operator in Eindhoven “voorintekening” blijft.

1 like

Het lijkt erop dat het geen grap is. Als je nu door de bestelwizard gaat dan wordt de korting ook verrekend:

Dit topic is 14 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.