Multi-gigabit internet bij Freedom

Ik begrijp het. Ik neem alleen een 1Gb/s internetverbinding af. Verder gebruik ik niets van Freedom (niet dat er zoveel is…).
Er was bij de oprichting van Freedom veel beloofd en tot nu toe vrijwel niets waargemaakt. Daarom neem ik allerlei diensten bij anderen af, zoals TV, e-mail, domeinnamen, web hosting, cloud (webdav), viruscontrole, telefoon en eigen FRITZ!Box router/WiFi. Allemaal beter, goedkoper of zelfs niet bij Freedom verkrijgbaar. Ook het twee weken wachten op een e-mail reactie van de helpdesk is niet een top provider waardig.

Ik droeg Freedom een warm hart toe en heb letterlijk geinvesteerd om ze een kans te geven er een waardig opvolger van XS4ALL van te maken.

Ik zou willen dat freedom zich inzet voor nieuwe extra diensten en vooruitstrevende techniek en geen woke gedoe zoals als toen met het sluiten van de helpdesk met Keti Koti of met de proeftuin van Stichting 48percent. Het kost hoe dan ook Freedom werktijd en/of geld en daar hebben ze niet genoeg van.

Als ik zie wat ik voor dezelfde fysieke glasvezelverbinding en dezelfde snelheid bij KPN betaal is dat een stuk minder, zeker als je de korting voor de eerste zes of negen maanden er in meereken.
Ik heb nog even de tijd om een besluit te nemen want ik zit nog in het begin van mijn jaarcontract. De verleiding om over te stappen naar de grote groene broer wordt echter wel steeds groter.