Nieuw Dashboard/MIJNfreedom - opmerkingen

Kabinet Rutte deed vaak vóór hoe je de privacy beschermt: koop een dikke zwarte stift.
( de rest is bekend )

Of in de PDF file het zwart maken (zodat je het zelf weer kunt verwijderen hahahahaha)

Nee. Het is leuker om met F12 de gegevens gewoon aan te passen en dan het screenshot te maken. Hebben we vaak genoeg gedaan voor de instructies op de website. :wink:

En dan vragen sommige mensen zich toch af waarom de code D1t!sF4Ke niet werkt… :smiley:

1 like

Zojuist wilde ik enkele screenshots maken. Echter ik merkte daarbij op dat het euvel reeds (geheel) is verholpen. Dank voor de (aangeboden) hulp!

Zojuist ontdekt dat in mijn standaard-browser Pale Moon (recentste versie) mijn Domeinen niet zichtbaar zijn. Zie screenshot: https://i.postimg.cc/6QDkpwSF/09-02-2022-0930-kl.jpg

Op die pagina zouden de domeinen zichtbaar moeten worden.

In de vorige web interface lukte het wel om alles met Pale Moon te doen. Om dingen te regelen in mijn.freedom moet ik nu uitwijken naar een op Chrome gebaseerde browser.

Is het mogelijk dat mijn.freedom ook met Pale Moon weer benaderbaar wordt?

Dank.

Ook met Safari (15.3) heb ik dit ook. Ik denk dat er onlangs iets gewijzigd is, wat dit heeft gesloopt. In de afgelopen paar maanden werkte dit nog wel.

Edit: Het duurt bij mij iets langer. Na een seconde of 14 verschijnen de domeinen wel gewoon. Wellicht dat er asynchroon een lijst wordt gegenereerd.

1 like

Ik gebruik Firefox, en ook hier is het ophalen van domeinen erg traag. Soms helpt het twee keer erop te klikken, maar dan kan gevoel zijn door mijn ongeduld :wink:

1 like

Ook als ik lang wacht, gebeurt er in Pale Moon niks. F5 helpt ook niet.

Ook ik zag geen domein-gegevens, maar …
ik had een Cookie-blocker actief, die ook cross-website-gegevens blokkeerde.
Toen ik die uitzette, kwamen de domeingegevens gewoon weer na enkele seconden op beeld.

Misschien een werkzame tip ?!?

Dank voor de tip. Helaas werkt het niet. De browser blokkeert nu alleen third party cookies en staat verder alle cookies toe.

Third party cookies ook toestaan verandert niks. De domeinen blijven onzichtbaar.

Na het nodige testen kom ik tot de volgende “werkbare” oplossing voor het probleem.
Als ik inlog op Mijn.Freedom, dan doe ik het volgende:

Het is niet dè oplossing, maar dit ritueel werkt bij mij wèl.

2 likes

Dank voor al het testwerk @Drs_W

Na stap 3 verschijnt in Pale Moon inderdaad Domeinen in gebruik voor jouw account

Helaas komen mijn domeinen daaronder nog steeds niet tevoorschijn. Ook niet na lang wachten. Nog even gecontroleerd in Pale Moon op Linux. Daar precies hetzelfde gedrag, geen domeinen te zien.

Konqueror op Linux voor de grap ook even geprobeerd. Dat gaat wel goed.

Met Pale Moon worden de afgelopen tijd steeds meer websites ontoegankelijk. Het heeft iets met webstandaarden te maken die verschuiven richting ‘Chrome-standaarden’. Het fijne weet ik daar niet van.

Op één of andere manier staan jouw domeinen bij :spraydot: Freedom en veel van de rest van de Mijn.Freedom-omgeving bij Freedom zelf.
Op deze schermen moeten die gegevens van 2 verschillende partijen bij elkaar worden geschraapt: Freedom en Soverin

Ik heb niet in-detail bekeken of er van zowel Freedom als Soverin cookies en scripts worden gebruikt. Het kan zijn dat Konquerer en PaleMoon daar verschillend mee omgaan. Daar weet misschien een ander Community-lid meer van ?!?